Mitä herkkuja teillä on illaksi tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Galluppitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Galluppitar

Vieras
Niin, jos herkutteletet perjantain ja alkavan viikonlopun kunniaksi niin mitä löytyy?
Mulla fazerin sininen levy ja tortilla-aineet. Olutta muutama. Odottelen miestä kotiin ja nautiskellaan loppuilta.

Just syön valkosuklaa-Pashaa, kaupan.
Ostin sipsipussin, mutta esikoinen kössi sen multa. Ehkä käyn leffan jälkeen ostamassa itselleni uuden sipsipussin, tai sitten lohkoan nuo porkkanat ja dippailen sitten niitä, sikälimikäli dippiäkään jää.

Kasviksia ja dippiä, sodastriem pina colada juomaa

Kaapissa olis suklaatakin ja muutama karkki, mutta jätän ne johonkin toiseen päivään.

Viimeksi muokattu:
Tehdään pitsaa illalla, ja jääkaapissa on sikspäkki kokistölkkejä :p Ukko tosin haaveilee tuossa jo toista päivää sipseistä, niin tiiä pitäisikö niitä käydä lähigrillikiskalta ostamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;30673161:
tein itse pizzaa. Kinkku-savupororouhe-paprika ja ilmakuivakinkku-aur.kuiv.tomaatti... ihana tuoksu , en ole vielä maistanut.

ja aura-juustoa on noissa myös. Ja 6-veelle jauhelihalla, ilman auraa.

lapset vetelee vanukkaat (koska kiva iskä osti kaupasta) .. huomenna virallinen karkkipäivä. itse saatan näkertää porkkanan tai omenan, ehkä jopa appelsiinin. lisäksi saatan ottaa ja nauttia pienen lasillisen portviiniä. mulla ja miehellä on kerran kk herkkuilta. kun saadaan lapset sänkyyn puuhastellaan tapaksia ym napostellaan juustoja ja hedelmiä ja keksejä, maistellaan käsintehtyjä konvehteja.

Mä paahdoin kasvisten ja dipin seuraksi 2 kaurapalaa rapeaksi ja maustoin aromisuolalla ja chilillä.

Yhteistyössä