The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulle on muotoutumassa vissiin pahimman puoleista muistihäröä, kun...miten mä en ollenkaan muista että ennen ois nää talvet olleet näin harmaita? Pikemminkin ne olivat aurinkoisia ihania pakkaspäiviä :heart:... Nää tämmöset hesatalvet rupevat jo täälläkin unhoituksen tuollapuolen tuntumaan ja näkymään :kieh:, tämmönen litsläts- aika se vasta onkin pitkän puun makuista...
Minäkään en muista milloin on ollut näin usein synkkää.
 
FreezeCat Juu ikäviä oireita siitepölyaikaan ja ikäviä noi tulehdukset.

Mulla on kans kevät pahinta aikaa. Talvella ainoastaan kovat pakkaset.
 
Täälläki on luikasta. Puolikas liukastu ja kaatu vesilammikkoon. Ja ilman ulkohousuja tietty. Kengätki kastu ihan läpi asti. Onneks oltiin just lähössä kylästä kotia ja oli auto matkassa, muuten olis saattanu harmittaa.
 
Tääl mä istun päivystykses. Lääkäri katto, tokas että ei sussa varmaan mitään vikaa oo ku hyvin pystyt olee kotona särkylääkkeide voimalla. Laitto si kuitenki verikokeisii ja niit tuloksia odotellessa. Mut ei tää ny helvetti normaalia oo et selkää polttaa ja tuntuu painetta. Toi ihana itärajanaapurista tullu lääkäri kysy multa et mitä mä meinaan syyksi. En kai mää se lääkäri nyt ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30672956:
Tääl mä istun päivystykses. Lääkäri katto, tokas että ei sussa varmaan mitään vikaa oo ku hyvin pystyt olee kotona särkylääkkeide voimalla. Laitto si kuitenki verikokeisii ja niit tuloksia odotellessa. Mut ei tää ny helvetti normaalia oo et selkää polttaa ja tuntuu painetta. Toi ihana itärajanaapurista tullu lääkäri kysy multa et mitä mä meinaan syyksi. En kai mää se lääkäri nyt ole.
Jestas mikä lääkäri :( potilaanko sitä pitäisi diagnoosi tehdä :headwall:
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30672956:
Tääl mä istun päivystykses. Lääkäri katto, tokas että ei sussa varmaan mitään vikaa oo ku hyvin pystyt olee kotona särkylääkkeide voimalla. Laitto si kuitenki verikokeisii ja niit tuloksia odotellessa. Mut ei tää ny helvetti normaalia oo et selkää polttaa ja tuntuu painetta. Toi ihana itärajanaapurista tullu lääkäri kysy multa et mitä mä meinaan syyksi. En kai mää se lääkäri nyt ole.
:hug: - hiljaiseksi vetää kyllä, ei tässä oikein enää tiiä, mitä sanois....: /
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30672976:
Kyllä tuo on nykypäivää
Valitettavan totta.

Itte kun viimeksi kävin lääkärillä, niin jouduin hänelle kertomaan, että mitä pillereitä laitetaan.

Patologi kohdallani saa sit puolestani olla vaikka väärässä. Tuskin hänen päätöksestään valitan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30672988:
No, ootellaa ootellaa. Toivottavasti se lääkäri olis vaik lähteny kotiin ja pääsisi toisel. Mä en lähe täält ennenku ne tekee tol seläl jottai. Pysty oikein istuukaa enää.
Sulla on oikea asenne.

Lääkärillä perseestä, koska jos hän toteaa, että ei sussa varmaan mitään vikaa ole, niin ei hän semmoista edes osaa tai viitti ettiä.

Valitettavasti potilaikseen joutuu monia niitäkin jotka eivät jaksa.
 
Ihmisten tyhmyydellä ei oo kyllä mitään rajaa. Näin tossa yhtä kaveria joka puhu puolitoistavuotiaansa sairasteluista, vasta todetusta astmasta ja allergioista. Se vaan totes, et se on perittyä ko hänellä itelläkin on kaikkee vastaavaa. Teki mieli sanoa, et raskauden aikasella tupakoinnilla ei varmaan oo mitään vaikutusta asiaan...

Parasta on, et hää lopetti synnytyksen jälkeen polttamisen ja veteli sähkötupakkaa vuoden. Sit hää palas töihin ja pamahti uudestaan paksuks, ja alotti polttamisen uudestaan ko "töissä on niiin kauhee ressi". Mitä vittua nyt hermanni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30672988:
No, ootellaa ootellaa. Toivottavasti se lääkäri olis vaik lähteny kotiin ja pääsisi toisel. Mä en lähe täält ennenku ne tekee tol seläl jottai. Pysty oikein istuukaa enää.
:hug: yritähä jaksaa.
 
IhQ
Ihmisten tyhmyydellä ei oo kyllä mitään rajaa. Näin tossa yhtä kaveria joka puhu puolitoistavuotiaansa sairasteluista, vasta todetusta astmasta ja allergioista. Se vaan totes, et se on perittyä ko hänellä itelläkin on kaikkee vastaavaa. Teki mieli sanoa, et raskauden aikasella tupakoinnilla ei varmaan oo mitään vaikutusta asiaan...

Parasta on, et hää lopetti synnytyksen jälkeen polttamisen ja veteli sähkötupakkaa vuoden. Sit hää palas töihin ja pamahti uudestaan paksuks, ja alotti polttamisen uudestaan ko "töissä on niiin kauhee ressi". Mitä vittua nyt hermanni.
:headwall::headwall:
 
Pittää vissiin nykyään vaatia ite kunnon tutkimuksia.
Meijän tk:ssa on kyllä ainakin viellä lääkäri tehny diagnoosit. :D
Sähäkkä aikuinen nyt voi vielä kipakasti äsähtääkin - tietty käytöstapojen rajoissa - mutta nämä vanhukset ovat sitten asia erikseen. Heille kun lääkärin sana on heti seuraava Raamatusta ja monikaan ei uskalla lähteä vaatimaan mitään ylimääräistä saati kyseenalaistamaan joitakin asioita...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä