The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olis kyl ollu mahtava kulkee joskus veljen kanssa aikuisena erilaisis paikoissa. Ja viettää aikaa.. edelleenkin mietin joskus mimmonen perhe hänellä olisi ja montako lasta jne.. Ikävä on kova edelleenkin, vaikka enskuussa 20 vuotta tulee kuluneeksi veljen äkillisestä kuolemasta.
Siskot kyl on mulle edelleen kaikki kaikessa, pidetään yhtä henkeen ja vereen.. teki kukin mitä tahansa. Koskaan ei kuitenkaan tiedä, koska on se viimeinen hetki nähdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30671940:
Olis kyl ollu mahtava kulkee joskus veljen kanssa aikuisena erilaisis paikoissa. Ja viettää aikaa.. edelleenkin mietin joskus mimmonen perhe hänellä olisi ja montako lasta jne.. Ikävä on kova edelleenkin, vaikka enskuussa 20 vuotta tulee kuluneeksi veljen äkillisestä kuolemasta.
Siskot kyl on mulle edelleen kaikki kaikessa, pidetään yhtä henkeen ja vereen.. teki kukin mitä tahansa. Koskaan ei kuitenkaan tiedä, koska on se viimeinen hetki nähdä.
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30671945:
Tilasin kerran Ebay:stä kaukoidästä "one size xs-xl" leggingsien tapaiset housut. Olen suomalaista kokoa 36, tilauksen aikoihin saatoin olla jopa 34. Housut menivät nippa nappa jalkaan ja kiristivät.
Toi oli xs-l (34-40) mut kyse oli paidasta niin kai se sit on sellanen et päälle menee.
 
IhQ
Huomenta!

Ei kamala miten hirveetä unta näin, meinaa alkaa itkettää vieläkin.:'(
Isäni oli siinä ollu jossain leikkauksessa ja kuoli siihen. Sain ihan hirveitä itkukohtauksia, oli niin ikävä.

Nyt kahvia ja toivon että häviäis nopsaan mielestä nyt tuo uni..: /
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30672168:
"Olette jonossa, odottakaa hetki" vmp.

Vast 20min odottanu.
Emmää ihmettele, et ihmiset ei mee lääkärii, ku ei siält saa ees ketää kii.
oon pannu merkille saman kun on pitänyt pentuja käyttää otilla

julkiset terveyspalvelut sucks
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä