The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi oi Krutis tekee taas herkkuja. Maistuisi mullekin tuolaiset eväät.

Mitenkäs ATM voi ?
FreezeCat, harmi kun teillä sairastellaan, halaus.

Oi nyt on rento olo, käytiin saunassa ja isäntä hieroi jalkoja. :) Tolla miehellä on kyllä taikanäpit. :)
No ei kehumista. Lämpöö 37.2-37.5 ollu koko päivän, nyt alko jäätävät selkäkivut. Isualleen on ihan ok, mut seistessä on ihan hirveet poltot, toisinaan hohkaa tonne mahaan, kylkiin ja nivusiin. Eli varmaan lääkärireissu eessä huomenna. Otin tossa panadolia hetki sitte, lievensi kipuja, mut ei poistanu.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kiitos, kyllä tämä tästä. Tavallista fyysisempi päivä töissä vaan takana. Olen kantanut tavaroita, kurotellut hankalassa asennossa, kontannut pöydän päällä ja alla. Tuntuu sitten tuossa nyrjähtäneessä välilevyssä. Liukasteltuani muksun ja tavaroiden kanssa puistosta kotiin teki kyllä mieli manata Loton ylijumalaa. Loppuis tämäkin puurtaminen, jos joskus voittais isomman summan. Mutta, päivä on taas paremmalla puolella. Työt on hoidettu ja kotihommelit myös. Onnelsi mieskin kotiutui, niin hoitaa tirpan iltatoimet.
:hug: - selkäkivut on kyllä syvältä.

Nyt olet sitten kuningattarena ja annat miehen hoitaa kaikki hommat. Kyllä hän ne osaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
FreezeCat, Juu jalkahieronta on ihanaa ja kun sen vielä osaa hyvin. :)
Bitch, ei mee huonosti ei :)
Hopeatoffee, äkkiä se käy selkään.
Muista levätä välillä ja lepyttää selkää.

Muuten ihana juttu, mies piirti eilen mulle askartelua varten vapaalla kädellä pääsiäismunan mallin :) mä tuumasin eilen, että mun piirtämästä kartonkipääsiäismunasta tulee varmaan ihan vino tai pyöree.
Mä ku oon huono piirtämään vapaalla kädellä. Ja muuten tarkoitan ihan kananmunan muotoista pääsiäismunaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30671611:
No ei kehumista. Lämpöö 37.2-37.5 ollu koko päivän, nyt alko jäätävät selkäkivut. Isualleen on ihan ok, mut seistessä on ihan hirveet poltot, toisinaan hohkaa tonne mahaan, kylkiin ja nivusiin. Eli varmaan lääkärireissu eessä huomenna. Otin tossa panadolia hetki sitte, lievensi kipuja, mut ei poistanu.
:hug: - pärjäätkö sä huomiseen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30671611:
No ei kehumista. Lämpöö 37.2-37.5 ollu koko päivän, nyt alko jäätävät selkäkivut. Isualleen on ihan ok, mut seistessä on ihan hirveet poltot, toisinaan hohkaa tonne mahaan, kylkiin ja nivusiin. Eli varmaan lääkärireissu eessä huomenna. Otin tossa panadolia hetki sitte, lievensi kipuja, mut ei poistanu.
No jo on kummaa...pitäskö päivystykseen mennä?

mahtaako susta olla sit rehvailee kun tiedä mitä tossa vielä eteen tulee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30671611:
No ei kehumista. Lämpöö 37.2-37.5 ollu koko päivän, nyt alko jäätävät selkäkivut. Isualleen on ihan ok, mut seistessä on ihan hirveet poltot, toisinaan hohkaa tonne mahaan, kylkiin ja nivusiin. Eli varmaan lääkärireissu eessä huomenna. Otin tossa panadolia hetki sitte, lievensi kipuja, mut ei poistanu.
Tykkäys sille, että huomenna lääkäriin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30671611:
No ei kehumista. Lämpöö 37.2-37.5 ollu koko päivän, nyt alko jäätävät selkäkivut. Isualleen on ihan ok, mut seistessä on ihan hirveet poltot, toisinaan hohkaa tonne mahaan, kylkiin ja nivusiin. Eli varmaan lääkärireissu eessä huomenna. Otin tossa panadolia hetki sitte, lievensi kipuja, mut ei poistanu.
Kannattaako oottaa huomiseen jos yhtäkkiä alko kovana kivut?
 
FreezeCat, Juu jalkahieronta on ihanaa ja kun sen vielä osaa hyvin. :)
Bitch, ei mee huonosti ei :)
Hopeatoffee, äkkiä se käy selkään.
Muista levätä välillä ja lepyttää selkää.

Muuten ihana juttu, mies piirti eilen mulle askartelua varten vapaalla kädellä pääsiäismunan mallin :) mä tuumasin eilen, että mun piirtämästä kartonkipääsiäismunasta tulee varmaan ihan vino tai pyöree.
Mä ku oon huono piirtämään vapaalla kädellä. Ja muuten tarkoitan ihan kananmunan muotoista pääsiäismunaa :)
Tulee mieleen jostain Pääsiäishanu :-/
 
Tällä kertaa on syynä se, ettei kaikkien koululaisikästen äideille voinut antaa hiihtolomaviikolle talvilomaa joten ikävästi iski tauti. Olinpas vittumainen esinaisentekele ja lähetin hr-pomolle print screeninä toisen saikkumaman fb-päivityksen siitä miten on ihanaa olla laivalla koko perheen voimin. Eiköhän tuota maanantaina jo varoitus odota.
Jumalaade että joillakin on pokkaa :LOL: ja vielä noin tyhmäkin, että kirjoittelee fb:n olevansa risteilyllä :headwall:.

Haluaisin olla paikalla katsomassa saikkumaman ilmettä kun palaa töihin :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30671629:
Jumalaade että joillakin on pokkaa :LOL: ja vielä noin tyhmäkin, että kirjoittelee fb:n olevansa risteilyllä :headwall:.

Haluaisin olla paikalla katsomassa saikkumaman ilmettä kun palaa töihin :D.
:ashamed: ajattelin aloittaa maanantaipalaverin soittamalla Hardcore Superstarin There comes that sick bitch-biisin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä