Mistä ylimääräistä rahaa, vinkkejä? ketju vuodelle 2015

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alt

Vieras
Eli tänne vinkkiä millä keinoin vois ansaita hiukan ylimääräistä. Näitä ketjuja on monen monta mutta tehdään nyt tähän tällainen ajantasalla oleva ketju mitkä on nyt tällä hetkellä voimassa olevat keinot.

Ensimmäisenä joku varmaan huuta että "mene töihin". Ihan hyvä vinkki toisaalta nyt on vähän sellainen huono tilanne meneillään että työtä tahtoo olla vähän huonosti. Työttömiä on hurjan paljon. Sitten joillakin saattaa jo olla työ vaikka osa-aikainen, joku on äitiyslomalla/kotihoidontuella tms, joku voi olla opiskelija, ei kaikki jotka kysyy näitten vinkkien perään ole rahattomia sossupummeja.

Itse olen jo kokeillut näitä tupperi, partylite, avon, orifame, partylitet yms. Ne ei oikein ollut mun juttua, pitää olla aika rohkea ja sitten näin pienessä kylässä missä itse asun löytyy melkeen jo valmiiksi näitä myyjiä eikä potentiaalisia ostajia riitä niin monelle myyjälle.

Tienaako blogilla oikeasti? Kai siihen blogiin pitää oikeasti toimittaa jotain hyvää mielenkiintoista asiaa? Meinaa tuskin se riittää tai saa lukijoita innostumaan jos vaan kirjoittaa jotain epämielenkiintoista tyyliin "kastelin kasveja tänään, yksi kasvi oli kuollut".??

Tienaako blogilla oikeasti? Kai siihen blogiin pitää oikeasti toimittaa jotain hyvää mielenkiintoista asiaa? Meinaa tuskin se riittää tai saa lukijoita innostumaan jos vaan kirjoittaa jotain epämielenkiintoista tyyliin "kastelin kasveja tänään, yksi kasvi oli kuollut".??

Juurikin näin! Pitää olla erittäin mielenkiintoinen aihe ja paaaaljon lukijoita, jotta eri tahot suostuu yhteistyöhön. Ja se on vuosien prosessi, eikä rikkaaksi tulla yhdessä viikossa tai vielä kuukaudessakaan. Tästä oli lähiaikoina joku dokkarikin telkkarissa.

No ainakaan tämä "helpostirikkaaksi" bloggaaja ei ole oikeasti tienannut niin paljon mitä väittää :D

No jos tämä on yleinen ketju, niin kuitenkin nuo "mynntijututkin" kuuluu siihen ja voi olla jollekin muulle hyvä tapa ansaita. Joten tässä linkki ketjuun josta näitä eri konsepteja löytyy, sillä artikkelikirjo noissa myytävissä tuotteissa on hyvinkin laaja, eikä niitä ole järkeä yksitellen tähän kirjoittaa. Ja myyjiäkin on ympäri suomen, joista voi valita itselleen mieluisimman;
http://kaksplus.fi/keskustelu/perhe-ja-koti/perhe-ja-tyo/1315573-ketju-jalleenmyyjille/

Olette oikeassa, ko. blogilla en tienaa, vaan ihan toisella blogilla :D

vitut. sinä et tienaa millään blogilla niin paljoa mitä väität. otit edelleenkin kuvia siitä tradetrackeristö siten, että näyttäisi että yhteistienestit olisi enemmän mitä oikeasti on, tähän tapaan:

oi jee, 1€ tienattu > otetaan kuva
oi jee, 4€ tienattu > otetaan kuva
oi jee, 5€ tienattu > otetaan kuva

ja sitten pistöt ne kaikki 3 kuvaa vierekkäin ja väitöt että ne kuvien tienaus summat pitää laskea yhteen, eli yhteensä olisit muka tienannut 10€, vaikka oikeasti olet tienannut vaan sen 5€

Jokainen voi hyödyntää omaa osaamistaan. Esim. kesällä meillä tehdään pitkää päivää. Ilta-j vklhommina maalausta, pikkuremppaa jne. Talvella ollaan tarjottu lumenaurausta ja kolausapua. Lisäksi olen perehtynyt ihonhoitoon ja annan sitä kautta konsultaatioita halukkaille. Nämä siis normaalin päivätyön päälle exyrarahaksi.

Yhteistyössä