Kannattaa äänestää Vihreitä kevään vaaleissa, koska Vihreät kannattavat rajoittamatonta maahanmuuttoa

  • Viestiketjun aloittaja Minäkin äänestän Vihreitä:)
  • Ensimmäinen viesti
äänestäjä
Suomalaisissa ei ole mitään hienoa mun mielestä. Tätä pidetään rehellisenä kansana ja kaikkea kaunista, mutta korruptio täälläkin kukkii jokapaikassa ja hyväveliverkostot. Lisäksi suomalaiset on ilkeitä, ikäviä, kateellisia ja imevät kaiken elämänilon ympäriltään.
Tietysti poikkeuksia aina löytyy, mutta kyllä suomalaiset on aikalailla just sellasia kuin jotkut helvetin naama norsunvitulkla hiihtävät hiihtäjät, niissä ei ole mitään ihailtavaa, mutta itsestään luulevat liikoja ja ihannoivat jotain helvetin sotaa jonka venäjä vielä voitti ja otti säälistä vain kolmasosan pois, mutta voi ihanaa kun "me voitettiin" ja mannerheim sitä ja mannerheim tätä, vitun öykkäröivä natsiraiskaajasikapaska koko ukko, vetäsivät sen patsaankin vaikka kaatopaikalle mun puolesta.

Ällöttävä paskamaa ja ihmiset yhtä vittuja. Täällä olen vain siksi kun satuin syntymään tänne hevonperserteikään ja luonto täällä on hyvä, ja vuodenajat. Mutta senkin nämä "suomalaiset" koittavat täältä hävittää, vitun hullut paskakasat.
 
olipas aikamoista
Suomalaiset kunnioittavat muiden maiden tapoja mennessään sinne ja yleensä menevät muualle joko turisteina tai työtä tekemään eli todellakin ovat hyödyksi kohdemaalle. Suomeen sen sijaan tunkee pilvin pimein kiittämätöntä porukkaa, jotka eivät maamme tapoja ja kulttuuria kunnioita, vaan röyhkeästi vaativat myös meitä omaksumaan heidän tapansa. Lisäksi loisivat täällä veronmaksajien rahoilla ja elelevät herroiksi, tarvitsematta itse tehdä sen eteen yhtään mitään. Tämän porukan oikeudet menevät jostain kumman syystä kantasuomalaisten oikeuksien edelle ja velvollisuuksia heillä ei ole lainkaan. Aivan käsittämätöntä touhua.
Laskin noin lyhyestä tekstipätkästä viisi täysin perustelematonta väitettä. Asiat eivät muutu tosiksi, vaikka ne olisi toistettu hommalla sen tuhat kertaa.
 
ihanaa vihreyttä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015021619199068_uu.shtml

Tuoreella päätöksellään Itä-Suomen hovioikeus katsoo 30-vuotiaan miehen syyllistyneen kahteen törkeään raiskaukseen, vapaudenriistoon sekä vahingontekoon.

Törkeimmät rikokset tapahtuivat miehen kotona. Osapuolet tunsivat toisensa, ja oikeuden tiedotteen mukaan rikosten motiivina oli mustasukkaisuus. Tapahtumasarja kesti yhteensä viisi tuntia.

Mies löi naista muun muassa mag lite -lampulla ja nyrkillä uhaten lyödä enemmänkin, mikäli nainen ei tottele häntä.

Entistä raaemmalla väkivallalla uhaten mies sai uhrinsa pelkotilaan, jonka vallassa uhri joutui toteuttamaan miehen määräämiä seksuaalisia tekoja.

Nöyryyttäviä tekoja oli ainakin kolme erillistä. Ratkaisussaan oikeus katsoi, että nämä teot täyttävät törkeän raiskauksen tunnusmerkistön.

Mies kuvasi kaiken mitä määräsi naisen tekemään. Tämä nöyryytti uhria luonnollisesti entistä enemmän. Tapahtumien jälkeen mies tuhosi videot, eivätkä ne siksi ole mukana oikeudenkäyntiaineistossa.

Moottorisahan kanssa vierailulle

Nöyryytyksen ja raiskauksen jälkeen mies vei naisen autoonsa sitoen tämän nippusiteillä auton oveen kiinni.

Määränpäänä miehellä oli kolmannen henkilön asunto, jonne 30-vuotias ajoi autollaan. Paikalle päästyään mies otti moottorisahan ja rikkoi sen avulla kyseisen henkilön asunnon ulko-oven. Tiedossa ei ole mitä tämän jälkeen tapahtui - todennäköisesti ei mitään, sillä talo oli ehkä tyhjä. 30-vuotias nousi takaisin autoon.

30-vuotias palasi sidotun uhrinsa kanssa asunnolle, missä hän jatkoi nöyryytystä ja raiskasi uhrinsa kahteen kertaan.

Oikeus katsoi tämän teon toiseksi törkeäksi raiskaukseksi.

27 000 euron korvaukset

Myöhemmin uhri ilmestyi erään tuntemansa naisen ovelle. Nainen vaikutti tuttavan mukaan sekavalta ja itkuiselta ja kertoi, että mies oli lyönyt häntä. Nainen oli pyytänyt talon väkeä soittamaan poliisille. Todistaja ei ollut pyyntöön suostunut, mutta oli tarjonnut puhelintaan naiselle, josko tämä soittaisi itse hätäkeskukseen. Nainen ei halunnut soittaa, ja lähti.

Lopulta viesti epäillyistä törkeistä rikoksista kiiri viranomaisille, ja poliisi otti 30-vuotiaan kiinni neljä päivää myöhemmin.

Mies kiisti sekä kuulusteluissa että kahteen kertaan oikeudessa rikokset muutamaa lyöntiä lukuunottamatta.

Oikeus uskoi kuitenkin enemmän naisen yhdenmukaista kertomusta, jota myös asiakirja-aineisto tukee. Syytteet on näytetty toteen.
 
kulnka sekaisin mahdat olla
Alkuperäinen kirjoittaja Vihreä totuus;30665476:
Maahanmuuton haasteet ratkaistaan arjessa | Vihreät - De Gröna


"Turvapaikkapolitiikan oleelliseen kiristämiseen ei ole perusteita."

Siinäpä aikalailla se oleellinen kiteytettynä Vihreiden maahanmuuttopoliitkan sontavirrasta. Mitään ongelmia ei ole vaan kaikki on vain ihanaa rikkautta.
Ei aihetta oleelliseen kiristämiseen kääntyy persurasistin päässä muotoon täysin vapaa maahanmuutto?
 
järki käteen
Taitaa loppupeleissä olla varminta laittaa meidät kaikki varmuudeksi joko vankilaan tai karkoittaa johonkin pois. Mistäs meistä tietää, vähintään joka toisen rikollisen kohdalla kun edes lähimmät eivät olisi voineet moiseen uskoa. :)
Kantaväestöä ei voida karkottaa, mutta maahanmuuttoa sen sijaan voidaan säädellä (toisin kuin suvaitsevaiset usein valehtelevat) ja ei-kansalaiset voidaan myös tarvittaessa karkottaa.
 
äänestäjä
suomalaiset ei käy ulkomailla kuin raiskaamassa lapsia ja naisia ja käyttäytymällä sikamaisesti.
Esim 90% Thaimaahan matkustavista miehistä on PEDOFIILEJÄ. (voivat matkustaa silmänlumeeksi perheenkin kera)
Samoin nämä "rauhanturvaajat" Afganistanissa ja milloin missäkin, mitähän te luulette että ne menevät sieltä hakemaan, rauhaa? Väärä vastaus.

Suomalaisissa ei ole mitään hienoa tai ihailtavaa.
 
Mä en noita soiden ja lento-oravan papanoiden suojelijoita äänestä. Mulle ihan sama monta lento-oravaa tässä maassa on. Evoluutio on raakaa. Lajit kuolevat sukupuuttoon, uusia tulee tilalle. Kaupunkilaispoikana mulle ei suot merkkaa mitään. Kunhan sen verran jää peltopinta-alaa, että ihminen voi tuottaa itselleen ravintoa, niin mulle ois melkein sama, vaikka joitakin siellä täällä olevia pieniä ihmisen virkistykseen tarkoitettuja metsäsaarekkeita lukuunottamatta, Suomi olisi yhtä suurta kaupunkimaista aluetta. Kannatan tekniikkaa ja teollisuutta ja tehokasta infrastruktuuria, jolla ihminen helposti pitää huolta perustarpeistaan.
 
rikkautta
"Sverigedemokraattine Mattias Karlsson kertoo FB:ssä eillisestä uimahallireissustaan, joka kuvaa erityisen hyvin kuningaskunnan tapahtumia:

https://www.facebook.com/mattias.karlsson.9889

"SD:n Kronobergin vuositapaamisen jälkeen päätimme mennä lasten ja muutaman perhetuttavan kanssa Växjön uimahalliin viettämään mukavaa iltapäivää, mutta sellainen siitä ei tullut..

Ilmapiiri uimahallissa oli epäsiisti ja turvaton, eikä tuntunut ollenkaan lapsiystävälliseltä.

Kun huomasimme, että joku oli oksentanut altaaseen päätimme lopettaa uimahommat ja lähteä syömään. Matkalla uimahallin kahvioon näimme kaksi ruotsalaista nuorta tyttöä, jotka näyttivät olevan suunniltaan ja he kertoivat hallivalvojalle, että olivat tulleet seksuaalisesti ahdistelluksi muutaman lähi- Idästä tulleen miehen toimesta.

Päätimme jättää hallin kokonaan ja mennä kotiin.

Suihkutiloissakin oli kiivas tunnelma. Kun menin pukeutumishuoneeseen auttamaan nuorinta poikaani kuulin yhtäkkiä kiljumista ja meteliä. Kuulin, kuinka hallivalvoja ryntäsi paikalle ja hän veti mukanaan muuatta vanhempaa ruotsalaista miestä, joka oli kiihtynyt. Heidän perässään tulee nuori pelokas poika, joka kertoo isälleen minunkin kuullen mitä suihkussa oli tapahtunut.

pojan mukaan oli "ulkomaalaisista pojista" koostunut pieni jengi päättänyt, että sauna kuuluu heille ja se, joka uskaltaa tulla saunaan on "ruotsidemokraatti". Tämä vanhempi mies oli viis veisannut poikien uhittelusta ja menny saunaan, mutta pojat todellakin olivat alkaneet lyödä häntä.

Lähdin pukeutumishuoneesta lapsien kanssa.

Aulassa tunnelma oli myös kiihtynyt. Yksi henkilö kertoi minulle, että poliisi oli paikalla ja lisää tulossa, koska joku nuori tyttö oli joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi usean arabin taholta. Kyseessä oli eri tapahtuma, kuin ne kaksi aiemmin hallivahdin kanssa puhunutta tyttöä. Tämä oli siis uusi oma tapahtumansa ja kolmen tunnin aikana, jonka olimme hallissa, tapahtui siis kaksi seksuaalista häirintää.

Surullisena lähdin uimahallista, jossa joskus nuorena poikana olin uinut ja päätin, että ihan heti en lapsieni kanssa sinne mene."

Sanotaanpa tähän nyt se lisäys, että Växjö on pahasti rikastunut alue. Omasta kokemuksesta: yhden kerran olen käynyt vahingossa Tenstan uimahallissa (olin luultavasti jonkinlaisessa mielenhäiriössä) ja kokemukseni olivat samansuuntaisia. Tosin hallissa ollut yhtään ainoaa ruotsalaista ja minä ainoana pohjoismaalaisena. Merkillepantavaa oli, että hallissa ei ollut yhtään ainoaa naista, ei uuruotsalaisia eikä ruotsalaisia. Nuoria tyttöjä oli ja arviolta vanhimmat naissukupuoliset olivat jotain 9-10 vuotiaita. Mutta tunnelma oli aivan sekasortoinen. Uusruotsalaiset ravasivat ympäri hallia kuin riivatut ja pennut hyppivät altaaseen ihmisten niskaan ja heittelivät palloja ja kusivat altaaseen kuin pikku apinat. Itsekin päätin silloin, että ei ikinä enää uimahalliin, jos siellä on enemmälti uusruotsalaisia.

EDIT pahimmat kirotusvireet

EDIT 2: asiasta kirjoittaa myös Smålandsposten:"
http://www.smp.se/vaxjo/tonarsflickor-antastade-i-simhallen/
 
muuta pois
Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä;30665486:
suomalaiset ei käy ulkomailla kuin raiskaamassa lapsia ja naisia ja käyttäytymällä sikamaisesti.
Esim 90% Thaimaahan matkustavista miehistä on PEDOFIILEJÄ. (voivat matkustaa silmänlumeeksi perheenkin kera)
Samoin nämä "rauhanturvaajat" Afganistanissa ja milloin missäkin, mitähän te luulette että ne menevät sieltä hakemaan, rauhaa? Väärä vastaus.

Suomalaisissa ei ole mitään hienoa tai ihailtavaa.
Jos olet tätä mieltä, niin suosittelen vahvasti muuttoa ulkomaille johonkin "hienoon" maahan. Esim. Somalia voisi olla Viher-suvakille aika hieno kohde. ;)
 
stop rasismille
Alkuperäinen kirjoittaja käytä niitä silmiä;30665494:
Katsopas kuule koko ohjelma läpi ja tule sitten kertomaan miten se on maahanmuuttokriittinen? Koko ohjelmahan on täynnä pelkkiä mokutuksen tukitoimia ja perusteluja.
Hmm, onko joku väittänyt sen olevan maahanmuuttokriittinen? Maahanmuuttokriittinenhän tarkoittaa nykyisin samaa kuin rasistinen ja sitähän se ohjelma tosiaan ole.
 
äänestäjä
Mä en noita soiden ja lento-oravan papanoiden suojelijoita äänestä. Mulle ihan sama monta lento-oravaa tässä maassa on. Evoluutio on raakaa. Lajit kuolevat sukupuuttoon, uusia tulee tilalle. Kaupunkilaispoikana mulle ei suot merkkaa mitään. Kunhan sen verran jää peltopinta-alaa, että ihminen voi tuottaa itselleen ravintoa, niin mulle ois melkein sama, vaikka joitakin siellä täällä olevia pieniä ihmisen virkistykseen tarkoitettuja metsäsaarekkeita lukuunottamatta, Suomi olisi yhtä suurta kaupunkimaista aluetta. Kannatan tekniikkaa ja teollisuutta ja tehokasta infrastruktuuria, jolla ihminen helposti pitää huolta perustarpeistaan.

Tässä suomalaisen ihmisen muotovalio-vastaus, juuri tätä roskasakkia pitäisi jotenkin ihailla ja vaalia rajoja joissa nämä luiskaotsat mellastavat. Ei kiitos, ebola, tule jo.
 
"liito-orava"
Mä en noita soiden ja lento-oravan papanoiden suojelijoita äänestä. Mulle ihan sama monta lento-oravaa tässä maassa on. Evoluutio on raakaa. Lajit kuolevat sukupuuttoon, uusia tulee tilalle. Kaupunkilaispoikana mulle ei suot merkkaa mitään. Kunhan sen verran jää peltopinta-alaa, että ihminen voi tuottaa itselleen ravintoa, niin mulle ois melkein sama, vaikka joitakin siellä täällä olevia pieniä ihmisen virkistykseen tarkoitettuja metsäsaarekkeita lukuunottamatta, Suomi olisi yhtä suurta kaupunkimaista aluetta. Kannatan tekniikkaa ja teollisuutta ja tehokasta infrastruktuuria, jolla ihminen helposti pitää huolta perustarpeistaan.
Suomen itärajan takana on liito-oravia vaikka kuinka paljon koko laajan Venäjän alueella, eli eivät ole mitenkään uhanalaisia eläimiä, mutta vihreiden arvomaailmassa liito-oravat ovat nousseet arvoon arvaamattomaan, eräänlaiseksi mannekiiniksi.
 
suvakkien kommervenkki
Hmm, onko joku väittänyt sen olevan maahanmuuttokriittinen? Maahanmuuttokriittinenhän tarkoittaa nykyisin samaa kuin rasistinen ja sitähän se ohjelma tosiaan ole.
Niinhän se teidän suvakkienkielellä tuntuu tarkoittavan. Teidän mukaanne maahanmuuttokriittinen = maahanmuuttovastainen = rasistinen.

Jos kuitenkin haluat olla rohkea ja käyttää vaihteeksi ihan niitä omia aivojasikin niin kehotan aloittamaan tähän "pimeyden" aatteeseen tutustumisen vaikka täältä (saatat yllättyä):

Scripta

Tai tietysti vaihtoehtoisesti voit luottaa vain sokeasti Helsingin Sanomien, YLE:n tai Vihreän Langan koottuihin kauhutarinoihin.
 
äänestäjä
[QUOTE="liito-orava";30665506]Suomen itärajan takana on liito-oravia vaikka kuinka paljon koko laajan Venäjän alueella, eli eivät ole mitenkään uhanalaisia eläimiä, mutta vihreiden arvomaailmassa liito-oravat ovat nousseet arvoon arvaamattomaan, eräänlaiseksi mannekiiniksi.[/QUOTE]

Sähän voitkin sitten lähteä sinne Venäjälle.
Toivottavasti luulevat sua homoksi ja tappavat.
 
sfsdsfd
Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä;30665508:
Ei se ole mielipide vaan totuus. Jos mä saisin päättää niin pedofiilit tapettas ennen kuin ehtivät lentämään Thaimaahan tai Afganistaniin. Voisin käydä itse tappamassa jokaisen.
Sinulla riittää työsarkaa aika paljon, kun alat listimään muslimimiehiä.
 
"kysyjä"
Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä;30665508:
Ei se ole mielipide vaan totuus. Jos mä saisin päättää niin pedofiilit tapettas ennen kuin ehtivät lentämään Thaimaahan tai Afganistaniin. Voisin käydä itse tappamassa jokaisen.
Menevätkö samaan kastiin myös muiden kulttuurien lapsiavioliitot, vai ovatko ne vain ihanaa korkeakulttuuria siellä?
 
stop rasismille
Jos kuitenkin haluat olla rohkea ja käyttää vaihteeksi ihan niitä omia aivojasikin niin kehotan aloittamaan tähän "pimeyden" aatteeseen tutustumisen vaikka täältä (saatat yllättyä):

Scripta

Tai tietysti vaihtoehtoisesti voit luottaa vain sokeasti Helsingin Sanomien, YLE:n tai Vihreän Langan koottuihin kauhutarinoihin.
Eihän tämä nyt ole tottakaan! Ihanko vakavissasi sinä ehdotat minulle tuon valtakunnanrasistin ääliöblogin lukemista? :O
 
:(
Tiedän tuon rauhanturvaajista.
Sitten ne "rauhanturvaajat" vielä saavat täällä ihailua, kun ovat panneet lapsia hajalle ja saattaneet tappaakin. Kukaan ei puutu, tulevat Suomeen ja haaveilevat koska pääsisivät taas lapsia nussimaan ja kiduttamaan.
 

Yhteistyössä