The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun sisko heitti villin veikkauksen, että mulla ois niitä kystia tullu taas ja sellanen ois sitte päättäny puhjeta, oli kuulemma niin tutun kuuloista kipua. Tokihan tuo voi pitää paikkaansa ja helpostihan ne uusii jos niitä on kerran ollu, eikä siitäkään tietoa ole, onko niitä ollu ennenkin jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30665356:
Mun sisko heitti villin veikkauksen, että mulla ois niitä kystia tullu taas ja sellanen ois sitte päättäny puhjeta, oli kuulemma niin tutun kuuloista kipua. Tokihan tuo voi pitää paikkaansa ja helpostihan ne uusii jos niitä on kerran ollu, eikä siitäkään tietoa ole, onko niitä ollu ennenkin jo.
Mulla todettiin niitä joskus kauan sitten. Puhjetessaan tulee kipuja.
 
Helöyh evrivan.:kiss:

Uutta luuria tulin stedaamaan, jotta miten toimii tällä palsta. Hyvin toimii.=)
Vein itseltäni Samsungneitsyyden - kannatti.:heart:

Ihan hyvä että AK käy täällä kunnossa missä hyvänsä. Mukavampaahan se on täällä jakaa ajatuksia kuin olla jakamatta. Ei AK minusta pahasti ole sanonu kelleen. Olkaa lukematta, jos ei kiinnosta. Mua Ak:n jutut kiinnostaa ja luen hyvin mielelläni. Miks en lukis; fiksu ja kokenu mies.

Jokainen kai meistä joskus kirjottelee juttuja jotka ei kaikkia kiinnosta. Ei kai silti tartte lopettaa palstailua?
 
Helöyh evrivan.:kiss:

Uutta luuria tulin stedaamaan, jotta miten toimii tällä palsta. Hyvin toimii.=)
Vein itseltäni Samsungneitsyyden - kannatti.:heart:

Ihan hyvä että AK käy täällä kunnossa missä hyvänsä. Mukavampaahan se on täällä jakaa ajatuksia kuin olla jakamatta. Ei AK minusta pahasti ole sanonu kelleen. Olkaa lukematta, jos ei kiinnosta. Mua Ak:n jutut kiinnostaa ja luen hyvin mielelläni. Miks en lukis; fiksu ja kokenu mies.

Jokainen kai meistä joskus kirjottelee juttuja jotka ei kaikkia kiinnosta. Ei kai silti tartte lopettaa palstailua?
Niinpä =)
 
Iltaa! Maanantai paremmalla puolella jo, kun kotia ehdin.
Atm - toivottavasti sun vatsavaivat selviää. Oletko käynyt gynekologilla? Tinku, sulla on aivotärähdyksen oireet.
No tossa olin loppusyksystä ja sitte joulukuussa. Mut en tietystikää tänää ollu ja kun sitä lääkäriä tuntunu kauheesti kiinnostavan niin minkäs teet. Mä nyt tutkailen ja hutkailen tätä oloa, on jo parempi, mutta jos ei ota loppuakseen niin meen sitte lääkärii uusiks ja vaadin jotain kokeita.
 
No voiko sille tehdä mitään vai röhnötänkö vaan?
Käyt lääkärissä ja saat muutaman päivän sairaslomaa. Etova olo on selvä merkki tärähdyksestä. Tarvitset kipulääkkeitä ja lepoa. Huomenna se pää vasta kipeä onkin. Lisäksi jonkun tulisi nukkuessa herätellä eli tarkistaa tajunnantaso. Jos päähän osui isku esim takaraivon alueelle, niin tämän lisäksi niskassa voi olla retkahdus.

Miten sä löit pääsi?

Pari aivotärähdystä takana...
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30665465:
No tossa olin loppusyksystä ja sitte joulukuussa. Mut en tietystikää tänää ollu ja kun sitä lääkäriä tuntunu kauheesti kiinnostavan niin minkäs teet. Mä nyt tutkailen ja hutkailen tätä oloa, on jo parempi, mutta jos ei ota loppuakseen niin meen sitte lääkärii uusiks ja vaadin jotain kokeita.
Gynekologi on yksityinen ja sitä ei kiinnosta?

Jos makaat selälläsi lattialla jalat koukussa (vatsa on rento) ja kahdella kädellä painelet vatsan aluetta, niin tuntuuko jossain kohti aristusta tai pingotusta? Mitä tapahtuu jos nouset ykös ja pompit?
 
Käyt lääkärissä ja saat muutaman päivän sairaslomaa. Etova olo on selvä merkki tärähdyksestä. Tarvitset kipulääkkeitä ja lepoa. Huomenna se pää vasta kipeä onkin. Lisäksi jonkun tulisi nukkuessa herätellä eli tarkistaa tajunnantaso. Jos päähän osui isku esim takaraivon alueelle, niin tämän lisäksi niskassa voi olla retkahdus.

Miten sä löit pääsi?

Pari aivotärähdystä takana...
Kukapas mua nyt herättelis ...en muista tarkalleen mihin osu mut jonnekin taakse,isku nyt ei ollut kovin kova mut vahuhdikas ja terävä kulma.
Täytyy nyt katsoa millaseks olo muuttuu kun kuitenkin töihin olis aamulla mentävä.
 
Gynekologi on yksityinen ja sitä ei kiinnosta?

Jos makaat selälläsi lattialla jalat koukussa (vatsa on rento) ja kahdella kädellä painelet vatsan aluetta, niin tuntuuko jossain kohti aristusta tai pingotusta? Mitä tapahtuu jos nouset ykös ja pompit?
Siis sitä gyneä kiinnosti, mutta sitä lääkäriä ei tänään kiinnostanu mikään. Sattuu ihan pirusti tohon oikeelle puolelle kyljen ja mahan siihen "taitekohtaan vai mikälie onkaan, on siis kosketusarka. Eli vissiin huomenna lääkäriin uudestaan mars?
Pomppimisessa ei tapahdu mitään, pompin siis tasajalkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30665513:
Siis sitä gyneä kiinnosti, mutta sitä lääkäriä ei tänään kiinnostanu mikään. Sattuu ihan pirusti tohon oikeelle puolelle kyljen ja mahan siihen "taitekohtaan vai mikälie onkaan, on siis kosketusarka. Eli vissiin huomenna lääkäriin uudestaan mars?
Pomppimisessa ei tapahdu mitään, pompin siis tasajalkaa.
Juu, takas lääkärille. Tuossa taitekohdassa on umpparin lisäksi paksusuolen aloituskohta. Hieman ylempänä on toinen munasarja. Gynekologi voi ultrata ja tutkia ettei syy löydy just munasarjoista. Jos paksusuoli tulehtuu, niin oirehtii kivulla ja sitten kyllä ripulillakin.

Vatsakipu voi olla melkain mitä vaan. Tarvitaan lääkäriä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä