• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30663850:
Mahtaakoha toi herätyskello toimia, jos on luuri kii? Kai se sitte ainaki toimii jos se on lentotilassa? :O

kon en ny millään haluis sitä pitää päällä, mutta ku mulla ei oo herätyskelloa..
Mun vanhempi puhelin on herätyskellona. Pidän sitä aina kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30663850:
Mahtaakoha toi herätyskello toimia, jos on luuri kii? Kai se sitte ainaki toimii jos se on lentotilassa? :O

kon en ny millään haluis sitä pitää päällä, mutta ku mulla ei oo herätyskelloa..
Toimii se. Ainakin mun kännyssä on toiminut tuolla tavoin.
 
Sälli oli ihana ja lähti heittämään mua ja kissaa tänne. Oli kietämättä vähän wtf-fiilis istua kissan ja kassien kans asemalla miettien, et mitäs nyt, ko asema sulki eikä hetkeen lähe vuoroja.

Mut olipa kiva tulla pitkästä aikaa tänne. Loma tekee varmasti hyvää, ja kiva päästä kavereitakin näkemään :) ja toki mummilaan on päästävä.
Törmäsin kaupassa entisen työharjottelupaikan pomoonkin, kävin jutulla :) Ei oo elossa nyt valittamista. Tosin budjetti alkaa olemaan vähän miinuksella... mut se on varmaan pientä ko öaskut ja vuokra on kunnossa, ja isin murkinoilla eletään viikko mukavasti :)


ostin vähän tsihhejäki, jos lämmittelisin saunaa tässä joku ilta.
 
mää oon tulossa alastulo tässä joku viikonloppu sinnepäin....ihan vaan että jos säkin haluut kirjaimellisesti potkasta mua perseelle vaikka pitkäkaulan puolesta :D Mää voin sit puolestani muuttaa sen virtuaalihalin oikeeks haliks=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30663964:
En lauantaina ollaan kotosalla, käydään toki yksillä synttäreillä, mut tässä lähistöllä pyöritään, seuraavana vkl mä lähen Hesaan jo perjantaina ja tuun sunnuntaina takas..
Jos tuun sin suunnille lauantaina niin yleensä siellä sit hillun useamman tunnin/koko päivän joten periaatteessa ei niin väliä ajallisesti mulle. Mun piti eilen käydä mutta tuli muuta. Mutta mää voin ilmotella sitten loppuviikosta tarkemmin.
 
Viimeksi muokattu:
...se on sitten liikennepoliisin tehtävää eli hammaspesulle komentamiset ja nuija nukutukset :wave:

Nää kaksi nuorimpaa on kyllä olleet semmosina simpansseina että saas nähdä mitä tästäkin shöystä tullee :D....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä