Kaikkiko ne läks pyllymäkeen?
ei vielä, täällä ollaan vasta lähössä
Kaikkiko ne läks pyllymäkeen?
mitä se maassa maan tavalla tarkottaa jos ei käy siellä töissä?
Mä tein tuon jo viime viikolla. Nyt olen laiska bitch ja lisään eiliseen karjalanpaistiin vettä ja perunoita = lihasoppaSiivottu, syöty ja sotkettu, siivottu again, pölyt pyyhitty, pedattu, pyykki pyörii...
Tällainen huikaiseva auringonpaiste saa suunnittelemaan tarkempaa mylläystä. Komeroita jo tossa tsiigailin sillä silmällä. Taidan kuitenkin aloittaa isojen tekstiilien pesulla. Nyt on kevät, ikkunan välissä oli pieni kärpänen.
Mä laiskottelen loppupäivän, pyykkejä vielä järjestelen. Selkä ei tykänny siivoamisesta, joten lepuutellaan. Nyt katsomaan muksun kanssa pari leffaa ja mies nukkuu ennen yövuoroa.Mä tein tuon jo viime viikolla. Nyt olen laiska bitch ja lisään eiliseen karjalanpaistiin vettä ja perunoita = lihasoppa
Jepulis. Musiikin kieli on kaikille sama. Se ei katso ikää, ihonväriä tai uskontoa. Eikä sukupuolta.ama de casa. Ukkokullalle on ihan sama missä ammattiaan harjoittaa, reenata voi sikäläisten kollegojen kanssa
Mun suosikki on Ihmeperhe.Rio 2, lasten leffat on kivoja.
Niin ovat. Tulee kohdella hyvin varoen.Piti kävellä varovaisesti että en kaadu ja munat mene rikki. Ne on niin herkkiä.
Hyvin hellästi. :xmas:Niin ovat. Tulee kohdella hyvin varoen.
Mun lemppari on Frozen. Ja Leijonakuningas.Mun suosikki on Ihmeperhe.
Isä on maailman vahvin ja äiti on hyvin joustava. (ja punatukkainen)
Mutta ne jotka soittaa, niillä on munaa.ootteko muuten panneet merkille, että naiset soittaa aniharvoin rokettirollia
naiset joko laulaa tai soittaa klassista
sitähän mää juur yritin sanooMutta ne jotka soittaa, niillä on munat.
En ole ajatellut sitä.ootteko muuten panneet merkille, että naiset soittaa aniharvoin rokettirollia
naiset joko laulaa tai soittaa klassista
no on niitä näemmä joskus 80-luvulla tavattu
Kyähän noi keikkailee tänäppänäkin. Paitsi Runaways mutta Joan Jett ja Lita Ford on kyllä edelleen kovassa iskussano on niitä näemmä joskus 80-luvulla tavattu
niin, ja eikös se hallootsadin tyär rämpytä kitaraa?
Mä katson sitä kun nyt ei tule muutakaan kivaa. =)suuri suosikkini Columbo teeveevitosella :heart:
Mä oon nähny varmaan nää kaikki (uskoisin ainaki) mutta ne on niin nerokkaita että kyllähän niitä kattoo mielellään moneen kertaanMä katson sitä kun nyt ei tule muutakaan kivaa. =)