• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"mitä"
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661846:
Lemon Soda siideri namia, tuo karpalolonkero on juotavaa ja Kulta lonkero namia. Sauhu Santtu olut on miun mielestä paras olut. Valkoviinistä en tykkää. Punaviiniä miulle kiitos.
tyrskähdin mistä saa sauhu santtua pakko maistaa:)
 
Il ja taa.

Ja anteeksi että olen niin juovuksissa kuin mies kymmenellä jallulla vain pääsee.

Koko illan olen nonstoppina katsonut tuota. Upea laulu, upea nainen ja minä taidan olla tuon elokuvan mies. "*Girl cant help it"

[video=youtube;SwheXIa8Cl0]https://www.youtube.com/watch?v=SwheXIa8Cl0[/video]
 
9mmm
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661865:
Teerenpeli ravintolasta ja Alkosta jos käy tuuri. On yleensä nopeasti myyty hylly tyhjäksi. Kurkista Alkon sivuilta tuo olut.
siis onko se lahdessa toi ravintola? ei kuullosta kyl omanlaiselle ravintolalle täytyypä tsiikaa joskus ku alkoon eksyy. tää sivusto lagaa ja kysyin tota samaa uudestaa.
 
Il ja taa.

Ja anteeksi että olen niin juovuksissa kuin mies kymmenellä jallulla vain pääsee.

Koko illan olen nonstoppina katsonut tuota. Upea laulu, upea nainen ja minä taidan olla tuon elokuvan mies. "*Girl cant help it"

[video=youtube;SwheXIa8Cl0]https://www.youtube.com/watch?v=SwheXIa8Cl0[/video]
Siis ihan oikeasti sä olet vetänyt kymmenen jallua vuorokauden sisään? Mä olisin kuollut jo puolen pullon jälkeen...

Eiks tuu vähän kalliiksi tollaset määrät?
 
Purutupakka on melkein loppu. Joutunen ensi yönä käymään 24h auki olevalla huoltiksella ostamassa vihreä Pall Mall purutupakkatopin. Röökin poltossa on ainakin se yksi hyvä puoli, että se pakottaa lähtemään kopistaan ulos raittiiseen ilmaan ja kävelemään.
 
Purutupakka on melkein loppu. Joutunen ensi yönä käymään 24h auki olevalla huoltiksella ostamassa vihreä Pall Mall purutupakkatopin. Röökin poltossa on ainakin se yksi hyvä puoli, että se pakottaa lähtemään kopistaan ulos raittiiseen ilmaan ja kävelemään.
Kas, saatiinko uus ketjulainen. Terve ja tervetuloa :wave:

Jos oot jo käynyt täällä niin sori, oon ollut jossain muualla :D
 
Kas, saatiinko uus ketjulainen. Terve ja tervetuloa :wave:

Jos oot jo käynyt täällä niin sori, oon ollut jossain muualla :D
Joo terve vaan, oon ollut tuolla muissa ketjuissa jo muutaman päivän. Kirjoittanut jo aika montakin viestiä. Tosin olin mä täälläkin jo muistaakseni näyttäytynyt. Tulin vaan pikaiselle visiitille, nyt menen polttamaan tupakkia, kun sitä vielä on. Kohta se loppuu kokonaan.

Heippa! Nähtäneen taas.
 
Siis ihan oikeasti sä olet vetänyt kymmenen jallua vuorokauden sisään? Mä olisin kuollut jo puolen pullon jälkeen...

Eiks tuu vähän kalliiksi tollaset määrät?
Vasta seittemäs menossa. Pitää huomiseksikin jotain jättää.

Juoppoa parempaa veronmaksajaa ei ole. Etenkään kaltaistani kilttiä juoppoa joka ei edes vahingossa ota rähinäviinaa. Eikä tarvitse poliisin tai hätäkeskuksen palveluita.

Juon jos huvittaa.

Vain *Peppini pystyy minulle sanomaan, että jätäpä juominen. Sinä et ole Peppini.
 
eiiiih
Mitään olutta en oo takaisin käännyttänyt mitä tähän mennessä on tullut juotua. Kyllä lähes kaikki kelpaa.

En nyt muista mitä lonkkuja. Vähän kaikkea eikä mikään ole ollut hyvää. Miksi väkisin ostella lonkkuja kun ei kuitenkaan tykkää siitä mausta.
Hartwallin original lonkerot 5,5% ovat aitoa gin lonkeroa, muut ovat tehty käymisteitse ja maistuvat siksi pahalle.
 
Mitään olutta en oo takaisin käännyttänyt mitä tähän mennessä on tullut juotua. Kyllä lähes kaikki kelpaa.

En nyt muista mitä lonkkuja. Vähän kaikkea eikä mikään ole ollut hyvää. Miksi väkisin ostella lonkkuja kun ei kuitenkaan tykkää siitä mausta.
Itseasiassa Sinebrychoffin (vai miten ikinä se kirjotetaankaan) lonkero on todella hyvää. Isikään ei tykkää lonekorsta, mutta tosta merkistä tapellaan aina ko joku sen kaveri tuo virosta laatikon :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä