Viskejä mä vihaan, ne on niin kamalan makuisia, etten voi ymmärtää kuka niitä pystyy juomaan :x. Pelkästään jo haistamisesta tulee melkein krapula.
tyrskähdin mistä saa sauhu santtua pakko maistaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661846:Lemon Soda siideri namia, tuo karpalolonkero on juotavaa ja Kulta lonkero namia. Sauhu Santtu olut on miun mielestä paras olut. Valkoviinistä en tykkää. Punaviiniä miulle kiitos.
Ehkä vähänjos lonkkua ostan ni alkosta kaupan alkaa vaan närästää. nouseeko jo päähän?
yhdessä koimme virheen syvän ailon mutta mistä niitä saa ku kyllä mie noita erikois oluita tsiikailen enkä tollasta nähny.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661868:Kirjoitetaan muuten yhteen tuo Sauhusanttu.
siis onko se lahdessa toi ravintola? ei kuullosta kyl omanlaiselle ravintolalle täytyypä tsiikaa joskus ku alkoon eksyy. tää sivusto lagaa ja kysyin tota samaa uudestaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661865:Teerenpeli ravintolasta ja Alkosta jos käy tuuri. On yleensä nopeasti myyty hylly tyhjäksi. Kurkista Alkon sivuilta tuo olut.
Mä en juo mitään väkeviä, ne ei vaan sovi mulle. Punanen ja valkonen viini menee ja lonkero, jotkut ei niin makeat siiderit. Kuiva omppu.Viskejä mä vihaan, ne on niin kamalan makuisia, etten voi ymmärtää kuka niitä pystyy juomaan :x. Pelkästään jo haistamisesta tulee melkein krapula.
Jallu on juomista jaloin.Mä en juo mitään väkeviä, ne ei vaan sovi mulle. Punanen ja valkonen viini menee ja lonkero, jotkut ei niin makeat siiderit. Kuiva omppu.
Siis ihan oikeasti sä olet vetänyt kymmenen jallua vuorokauden sisään? Mä olisin kuollut jo puolen pullon jälkeen...Il ja taa.
Ja anteeksi että olen niin juovuksissa kuin mies kymmenellä jallulla vain pääsee.
Koko illan olen nonstoppina katsonut tuota. Upea laulu, upea nainen ja minä taidan olla tuon elokuvan mies. "*Girl cant help it"
[video=youtube;SwheXIa8Cl0]https://www.youtube.com/watch?v=SwheXIa8Cl0[/video]
Jos mää juon kirkkaita, niin niihin on yleensä sekotettu jotain rähinätippoja sekaan :ashamed: Miedoissa pysyn siis minäkin. Mikään ei oo yhtä tyhmää ja noloa, kuin kännissä rähiseminen.Mä en juo mitään väkeviä, ne ei vaan sovi mulle. Punanen ja valkonen viini menee ja lonkero, jotkut ei niin makeat siiderit. Kuiva omppu.
Kas, saatiinko uus ketjulainen. Terve ja tervetuloa :wave:Purutupakka on melkein loppu. Joutunen ensi yönä käymään 24h auki olevalla huoltiksella ostamassa vihreä Pall Mall purutupakkatopin. Röökin poltossa on ainakin se yksi hyvä puoli, että se pakottaa lähtemään kopistaan ulos raittiiseen ilmaan ja kävelemään.
Mitkä oluet maistuu? Mitä lonkkua olet juonut?Mulle maistuu oluset ja kuivat omppusiiderit . Ja kuivat viinit. Mutta lonkut maistuu oksennusmaiselta mun mielestä.
Jos parasta savuolutta haluat niin osta Schlenkerla Urbock.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661865:Teerenpeli ravintolasta ja Alkosta jos käy tuuri. On yleensä nopeasti myyty hylly tyhjäksi. Kurkista Alkon sivuilta tuo olut.
Eipystyeikykene.Jallu on juomista jaloin.
Joo terve vaan, oon ollut tuolla muissa ketjuissa jo muutaman päivän. Kirjoittanut jo aika montakin viestiä. Tosin olin mä täälläkin jo muistaakseni näyttäytynyt. Tulin vaan pikaiselle visiitille, nyt menen polttamaan tupakkia, kun sitä vielä on. Kohta se loppuu kokonaan.Kas, saatiinko uus ketjulainen. Terve ja tervetuloa :wave:
Jos oot jo käynyt täällä niin sori, oon ollut jossain muualla
Vasta seittemäs menossa. Pitää huomiseksikin jotain jättää.Siis ihan oikeasti sä olet vetänyt kymmenen jallua vuorokauden sisään? Mä olisin kuollut jo puolen pullon jälkeen...
Eiks tuu vähän kalliiksi tollaset määrät?
Mitään olutta en oo takaisin käännyttänyt mitä tähän mennessä on tullut juotua. Kyllä lähes kaikki kelpaa.Mitkä oluet maistuu? Mitä lonkkua olet juonut?
Hartwallin original lonkerot 5,5% ovat aitoa gin lonkeroa, muut ovat tehty käymisteitse ja maistuvat siksi pahalle.Mitään olutta en oo takaisin käännyttänyt mitä tähän mennessä on tullut juotua. Kyllä lähes kaikki kelpaa.
En nyt muista mitä lonkkuja. Vähän kaikkea eikä mikään ole ollut hyvää. Miksi väkisin ostella lonkkuja kun ei kuitenkaan tykkää siitä mausta.
Itseasiassa Sinebrychoffin (vai miten ikinä se kirjotetaankaan) lonkero on todella hyvää. Isikään ei tykkää lonekorsta, mutta tosta merkistä tapellaan aina ko joku sen kaveri tuo virosta laatikonMitään olutta en oo takaisin käännyttänyt mitä tähän mennessä on tullut juotua. Kyllä lähes kaikki kelpaa.
En nyt muista mitä lonkkuja. Vähän kaikkea eikä mikään ole ollut hyvää. Miksi väkisin ostella lonkkuja kun ei kuitenkaan tykkää siitä mausta.
Mun lonkeron täytyy olla original grape long drink, mitään karpaloa tai exotic fruitteja en juo.Itseasiassa Sinebrychoffin (vai miten ikinä se kirjotetaankaan) lonkero on todella hyvää. Isikään ei tykkää lonekorsta, mutta tosta merkistä tapellaan aina ko joku sen kaveri tuo virosta laatikon
Tietääkseni Sinebrychoffin lonkerot ovat puoliksi giniä ja puoliksi käymisteitse valmistettua. Sekään ei ole oikeaa lonkeroa. Hartwall on.Itseasiassa Sinebrychoffin (vai miten ikinä se kirjotetaankaan) lonkero on todella hyvää. Isikään ei tykkää lonekorsta, mutta tosta merkistä tapellaan aina ko joku sen kaveri tuo virosta laatikon
Mää en noista tiedä, mutta hyvää se on kuitenni.Tietääkseni Sinebrychoffin lonkerot ovat puoliksi giniä ja puoliksi käymisteitse valmistettua. Sekään ei ole oikeaa lonkeroa. Hartwall on.