Oho, nyt vasta tajusin

Että olen yksin kotona. Molemmat pojat on harrastustensa parissa ja mies tekemässä graduaan. Mites meikäläisellä on näin mennyt ohi tämmöinen asia?
Mitäs teille muille kuuluupi? Onko ystävänpäivä mennyt hyvin?

Välillä on kiva olla hetki yksin :)

Mulla on mennyt päivä tähän asti oikeastaan ensin töissä ja sit päikkäreillä, just heräilin. Appivanhemmat vissiin tulossa kahvittelemaan jossain vaiheessa ja iltasella olis tarkoitus käydä saunassa ja tehdä pitsaa. Sitten rentoa löhöilyä ja leffaa miehen kanssa, kun lapset menneet nukkumaan. Huomenna vapaa! :)

Välillä on kiva olla hetki yksin :)

Mulla on mennyt päivä tähän asti oikeastaan ensin töissä ja sit päikkäreillä, just heräilin. Appivanhemmat vissiin tulossa kahvittelemaan jossain vaiheessa ja iltasella olis tarkoitus käydä saunassa ja tehdä pitsaa. Sitten rentoa löhöilyä ja leffaa miehen kanssa, kun lapset menneet nukkumaan. Huomenna vapaa! :)
En edes huomannut, että olen yksin :LOL: Näköjään sitä voi joskus uppoutua niin ettei tajua mitään...

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
viihdyn yksin
Mä ollut yksin jo useamman tunnin, ei mitään ihmeellistä. Vaan eipä meitä muutenkaan arjessa kuin kaksi eli ei paljoa hulinaa. Viikonloppuisin sit kyläilijöitä riittää useinkin, sit helposti kahdeksan henkeä kerralla tai enemmänkin.

• Tykkää
Ihana :D - siullapa onkin sitten ollut varsin laadukas hetki käsillä, kun ihan hätkähdyttämään pisti yksinolemisen huomaaminen. No, nyt sitten onkin kiva olla taas yhdessä perheen miesten kanssa :).

Ja kiitos kysymästä - ystävänpäivä on mennyt muikeissa merkeissä. Pidettiin synttärikekkereitä hilpeässä ja vauhdikkaassa seurassa, kummasti siinä elämisen menossa ja meiningissä itekin nuortuu...jos sitten heti perään kyllä joutuu huomaamaan, että pirskattirallaa - kyllä se aika vaan mokoma on tehnyt kepposensa :D

Mutta - olihan huisin hauskaa ja varmasti tätä päivää tullaan muodossa jos toisessakin muistelemaan tuonnempana. Nyt sitten vain huokaillaan tyytyväisinä ja olla möllötellään perheen kesken eli elo maistuu kaikin puolin :).

Hyvää ystävänpäivänillan jatkumoja sinullekin :kiss:!

• Tykkää
Ihana :D - siullapa onkin sitten ollut varsin laadukas hetki käsillä, kun ihan hätkähdyttämään pisti yksinolemisen huomaaminen. No, nyt sitten onkin kiva olla taas yhdessä perheen miesten kanssa :).

Ja kiitos kysymästä - ystävänpäivä on mennyt muikeissa merkeissä. Pidettiin synttärikekkereitä hilpeässä ja vauhdikkaassa seurassa, kummasti siinä elämisen menossa ja meiningissä itekin nuortuu...jos sitten heti perään kyllä joutuu huomaamaan, että pirskattirallaa - kyllä se aika vaan mokoma on tehnyt kepposensa :D

Mutta - olihan huisin hauskaa ja varmasti tätä päivää tullaan muodossa jos toisessakin muistelemaan tuonnempana. Nyt sitten vain huokaillaan tyytyväisinä ja olla möllötellään perheen kesken eli elo maistuu kaikin puolin :).

Hyvää ystävänpäivänillan jatkumoja sinullekin :kiss:!
Vitsit, teillä on ollut mukavat menot :) Kiitos samaa teille

"jännää"
Ystävä parin vuoden takaa tuli käymään. Emme ole olleet tekemisissä oikeastaan kahteen vuoteen ja täytyy myöntää, että sydäntä lämmitti. Muutama selvittämätön asia on vielä välissä hieman, mutta ehkä menneet ovat menneitä ja katse tulevaan olisi järkevää. Nyt vielä illalla serkut tulevat iltakahville ja päivä saa toivottavasti hyvän päätöksen.
"Bootypeppi" sait haaveilemaan siitä yhdestä yksinäisestä päivästä tässä hullunmyllyssä =) Ehkä lapset tuosta vielä hieman kasvettua antavat sen päivän minunkin välillä kokea. En kuitenkaan niitä tavaksi haluaisi.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="jännää";30661560]Ystävä parin vuoden takaa tuli käymään. Emme ole olleet tekemisissä oikeastaan kahteen vuoteen ja täytyy myöntää, että sydäntä lämmitti. Muutama selvittämätön asia on vielä välissä hieman, mutta ehkä menneet ovat menneitä ja katse tulevaan olisi järkevää. Nyt vielä illalla serkut tulevat iltakahville ja päivä saa toivottavasti hyvän päätöksen.
"Bootypeppi" sait haaveilemaan siitä yhdestä yksinäisestä päivästä tässä hullunmyllyssä =) Ehkä lapset tuosta vielä hieman kasvettua antavat sen päivän minunkin välillä kokea. En kuitenkaan niitä tavaksi haluaisi.[/QUOTE]

Ihanaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30661680:
Mä kävin lautailemassa pitkästä aikaa, oli kyllä ihan mahtavaa :heart: Äsken saunoin ja nyt vaan oon ja möllötän yksinäni.
Sai tuo ulkoilma kyllä väsyttämään, mä luulen että tää ilta menee vaan hyviä sarjoja seuraillessa ja löhöillessä :)
Mulla sama juttu. Poika sänkyyn ja leffa pyörimään...

"jännää"
Eilinen oli yllätyksellinen ystävänpäivä sitten naismuistiin. Ystävän yllätyskäynti ja iltakahvi serkkujen kanssa antaa hymyä pitkäksi aikaa. Usein tämä maaginen 14. päivä on ollut viestittelyä ja tavanomaisia toivotuksia ns. ystävien kesken. Nyt ei tullut yhtään viestiä, mutta eilinen oli muistoihin jäävä vaikka ei puhelin piipannut ja jättänyt todisteita ystävien olemassaolosta muistikortille.

Nyt huomasin kuinka kaipaan niitä nauruja ihmisten kanssa ja kuinka sen jälkeen on mukava olla vaikka yksin yön pimeydessä. Voin ja haluan olla myös jonakin päivänä yksin, mutta en halua olla yksinäinen yhtenäkään päivänä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="jännää";30663040]Eilinen oli yllätyksellinen ystävänpäivä sitten naismuistiin. Ystävän yllätyskäynti ja iltakahvi serkkujen kanssa antaa hymyä pitkäksi aikaa. Usein tämä maaginen 14. päivä on ollut viestittelyä ja tavanomaisia toivotuksia ns. ystävien kesken. Nyt ei tullut yhtään viestiä, mutta eilinen oli muistoihin jäävä vaikka ei puhelin piipannut ja jättänyt todisteita ystävien olemassaolosta muistikortille.

Nyt huomasin kuinka kaipaan niitä nauruja ihmisten kanssa ja kuinka sen jälkeen on mukava olla vaikka yksin yön pimeydessä. Voin ja haluan olla myös jonakin päivänä yksin, mutta en halua olla yksinäinen yhtenäkään päivänä.[/QUOTE]

:heart:

Yhteistyössä