The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:O

Ukkokullalle soitti entinen koulukaveri 25v takaa ja kertoi miehensä menehtyneen joku aika sitten. Sitten se oli sanonut että kun teilläkin on jo lapset isoja niin ei kai sulla enää oo mitään syytä pysyä sen naisen kanssa naimisissa
 
Se piti itseään mun kilpailijana jo peruskouluaikoina ja soittelee säännöllisesti kerran-pari vuodessa kertoillakseen ja kyselläkseen kuulumisia. Kai se nyt on tosiaan jotenkin järkyttynyt tai psykoosissa
Ihana. Mun yks eksä halus soittaa mulle kerran kolme vuotta eron jälkeen haukkuakseen mut pystyyn huoraksi, kun oli mun syytä, että sen tyttöystävä jätti sen :D (Alkoholiongelmalla ja sairaalloisella mustasukkaisuudella ei tietenkään ollut mitään tekemistä asian kanssa.)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Spencer Hastings
Siis voi pilli.

Mä en ole edes omalla nimelläni Facebookissa, ja silti asiakas on löytänyt mut ja laitto viestiä? Varmaan jonkun mun pomon tai toisen työkaverin kautta. Vitun Facebook, kun poisti sen profiilinsa piilottamismahdollisuuden. Toivottavasti ei pyydä kaveruutta, en ota, vaikka tosi kiva henkilö onkin.
 
Antaa nyt vielä miehen tavaroiden ja kattiloiden olla paikallaan, hän nimittäin tuumasi ettei vielä tän puhelun perusteella lähde ojasta allikkoon
Niin, ei vielä. Kyllä sekin päivä vielä koittaa, niin otetaan nyt valmiiks kaikki hyvät erovinkit esille.


Itsehän heittelin ensin tavarat jätesäkissä ulos ja kaadoin kaljat päälle. Loput pakkasin laatikkoon ja tuumin, että sillä tavalla säästän itseni ylimääräiseltä naaman tuijootelulta ko sen ei tartte lusmuilla mun kotona pakkaamassa, vaan saa ottaa vaan laatikkonsa eteisestä ja painua muualle asap.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä