Siis elämästähän tehdään vaikeeta juuri siksi että saadaan taas syy juoda.No se ryypiskelee kans, niin ei tarttennu kehottaa. En jaksanu vääntää niin sanoin vaan, et elämä on vaikeeta, jos siitä tekee vaikeeta.
Siis elämästähän tehdään vaikeeta juuri siksi että saadaan taas syy juoda.No se ryypiskelee kans, niin ei tarttennu kehottaa. En jaksanu vääntää niin sanoin vaan, et elämä on vaikeeta, jos siitä tekee vaikeeta.
Pieni tauko tekee hyvää.Nonni, sain laitettua muutaman rivin lisää ja lähetin sen opelle, tai tonne moodleen mistä se voi sen lukea.
Taijan keittää kahvit ja katella sit sitä ruotsia..:kieh: oh, mitt favoritspråk..
:O:O
Ukkokullalle soitti entinen koulukaveri 25v takaa ja kertoi miehensä menehtyneen joku aika sitten. Sitten se oli sanonut että kun teilläkin on jo lapset isoja niin ei kai sulla enää oo mitään syytä pysyä sen naisen kanssa naimisissa
En tiiä:O
Onkohan se jossain shokissa? Psykoosissa?
Voi sitä miesvainaata. Muija on varmaan koko suhteen ajatellu vaan, että löytäspä paremman.En tiiä
Kun puhelin soi ukko sano että kai tälle on pakko vastata, on yrittäny soittaa jo vaikka kuinka monena päivänä
Suhtauduin tietenkin asiaankuuluvan hysteerisesti eli kysyin miten kattilat jaetaan
Anteeksi mutta minua alkoi naurattamaan tuo röyhkeys:O
Ukkokullalle soitti entinen koulukaveri 25v takaa ja kertoi miehensä menehtyneen joku aika sitten. Sitten se oli sanonut että kun teilläkin on jo lapset isoja niin ei kai sulla enää oo mitään syytä pysyä sen naisen kanssa naimisissa
Se piti itseään mun kilpailijana jo peruskouluaikoina ja soittelee säännöllisesti kerran-pari vuodessa kertoillakseen ja kyselläkseen kuulumisia. Kai se nyt on tosiaan jotenkin järkyttynyt tai psykoosissa:O Ohhoh, Bitch...ompa jollain pokkaa.
Ahhhahaha Tää oli kyllä päivän paras:O
Ihana. Mun yks eksä halus soittaa mulle kerran kolme vuotta eron jälkeen haukkuakseen mut pystyyn huoraksi, kun oli mun syytä, että sen tyttöystävä jätti sen (Alkoholiongelmalla ja sairaalloisella mustasukkaisuudella ei tietenkään ollut mitään tekemistä asian kanssa.)Se piti itseään mun kilpailijana jo peruskouluaikoina ja soittelee säännöllisesti kerran-pari vuodessa kertoillakseen ja kyselläkseen kuulumisia. Kai se nyt on tosiaan jotenkin järkyttynyt tai psykoosissa
Siis tavarathan jaetaan niin, että nakkelet ikkunasta kartanolle miehen osuuden :xmas:En tiiä
Kun puhelin soi ukko sano että kai tälle on pakko vastata, on yrittäny soittaa jo vaikka kuinka monena päivänä
Suhtauduin tietenkin asiaankuuluvan hysteerisesti eli kysyin miten kattilat jaetaan
Tai sit voi tehä niinko meikäläisen rakas mummi, et hakkaa sängyn kirveelä paskaks, nakkelee palaset ikkunasta pihalle ja polttaa ne.Siis tavarathan jaetaan niin, että nakkelet ikkunasta kartanolle miehen osuuden :xmas:
:O :O:O
Jospa äitisi lähtisi jälkikäteen kirveen kanssa vanhoja kaunoja selvittelemään :vampire:onkohan mun äidis jotain vikaa kun se ei saanu juur mitään kun eros mun isästä
Ei juma, pelottavuus siis ON geneettistä :O :xmas:Tai sit voi tehä niinko meikäläisen rakas mummi, et hakkaa sängyn kirveelä paskaks, nakkelee palaset ikkunasta pihalle ja polttaa ne.
Ehän mää oo pelottava millään tavalla :OEi juma, pelottavuus siis ON geneettistä :O :xmas:
Antaa nyt vielä miehen tavaroiden ja kattiloiden olla paikallaan, hän nimittäin tuumasi ettei vielä tän puhelun perusteella lähde ojasta allikkoonSiis tavarathan jaetaan niin, että nakkelet ikkunasta kartanolle miehen osuuden :xmas:
Niin, ei vielä. Kyllä sekin päivä vielä koittaa, niin otetaan nyt valmiiks kaikki hyvät erovinkit esille.Antaa nyt vielä miehen tavaroiden ja kattiloiden olla paikallaan, hän nimittäin tuumasi ettei vielä tän puhelun perusteella lähde ojasta allikkoon
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30661005:Jospa äitisi lähtisi jälkikäteen kirveen kanssa vanhoja kaunoja selvittelemään :vampire: