The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Synttäreillä jouduin nolona myöntämään niille jotka paikalle oli päässeet, että en oikeen osaa ajatella että ne olis miun kavereita, oikeesti. Siis siinä mielessä että kukaan tahtois olla miun kaveri. Tai ehkä jotenkin paremmilla sanoilla mut siis..:snotty:

Tulee vaan aina semmoinen olo, että kaikilla noillakin on kuitenkin jotain tärkeempää aina, etten viiti ees kysyä ketään minnekään. Siihen kun on tottunu koko elämänsä että sillon kelpaa kellekään jos sillä toisella ei oo mitään muutakaan tekemistä niin milläs sen ajattelutavan muutat?

Äh, olis yks keikka tulossa mikä kiinnostais mut taitaa jäädä väliin sekin. Urpo olen.
Nyt lähen syömään, sen ainakin osaan :ashamed: Päivänjatkoja!
:hug:
 
Lasagne oli hyvää, voisi vähän aikaa lepäillä ja iltapäivällä jos kahtelis leffan.
Kuntopyörällä sain treenattua 20 min. Jospa päivän aikaan sitten lisää =)
 
Eniten mua ketuttaa se että en saa mitään hyvää elämääni. Ja jos saan niin sitten mä menetän sen.

Nyt on käsitelty täällä vaikka mitä asioita. :D
Eihän sitä voi kuin analysoida omaa luonnetta ja toimintatapoja jos haluaa minimoida virheensä, mutta suhde on aina kahden kauppa. Eikä yksikään suhde ole identtinen vaikka samoja asioita löytyisikin.

Ja mitä tulee taas muuhun elämään, aika paskaahan tää on jos ei voittanut ura ruletissa :D
 
IhQ
Siis sanoitko sen niille ihan ääneen? Mitä ne vastas? En usko, että ne oli sun kanssa samaa mieltä.


Ihku olet :kiss:
Sanoin, kun siinä alkuun tuli vähän sählättyä muutakin :ashamed: etten oo oikeen tottunut että ihmiset tulee käymään ihan vaan miun takia/niin ettei oo muu perhe paikalla.
Sanoivat (kun kerroin noista huonoista kaverisuhteista) että sillonpa en vielä tuntenu heitä, et he ei tee kavereilleen niin. Innoissaan olivat kuulemma tulleet sillonkin juhlimaan.
 
Eihän sitä voi kuin analysoida omaa luonnetta ja toimintatapoja jos haluaa minimoida virheensä, mutta suhde on aina kahden kauppa. Eikä yksikään suhde ole identtinen vaikka samoja asioita löytyisikin.

Ja mitä tulee taas muuhun elämään, aika paskaahan tää on jos ei voittanut ura ruletissa :D
Niin no joo, mun virheitä ne kaikki olikin. Esim. parisuhteen ja lapsen haluaminen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä