The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäisköhän sitä itekin muuttaa kohta pois...tässä on kk sisään 3 asuntoa tyhjentynyt,tietty ne on heti saanut uudet vuokralaiset mut kuitenkin.
Mulle kyllä tarjottiin viikolla mahdollisuutta muuttaa kaksioon mutta kun se on toisella paikkakunnalla joka on vielä kuolleempi mesta mitä tämä nykyinen...siihen olis ilmeisesti aika hyvät saumat saada se. Oikeen sitten tiedä kun se tosiaan on vielä kuolleempi paikka kuin tämä. Enkä nyt tiedä kun pitäs pihistellä tällä hetkellä aika rankasti.
Jos olis mahdollista, niin mä muuttaisin heti. 26 neliön luukku ei ole mulle koti vaan ainoastaan unilaatikon sijaintipaikka.
Asian toki vaikuttaa se, että kun eron myötä tänne lähdin, niin taakse jäi puolen hehtaarin tontti ja viis rakennusta. Asumuksen neliöitä ei o kukaan koskaan laskenut, mut 20x11 metrin ulkomittoihin niit kai parisataa mahtuu. Nykyisen luukkuni vois nosturilla heittää keskelle entistä olohuonettani ja hyvin jäis tilaa.

En sinänsä tilaa mihinkään tarvitse, mut makuuhuone ja oikee keittiö olis poikaa.

Paikka saa puolestani olla kuinka kuollut hyvänsä.
 
asunnot on muutenkin suunniteltu ihan väärin. joka huoneessa pitäisi olla lattiakaivo että seinät ja lattiat voisi pyyhkäistä painepesurilla. samalla putsaantuu ikkunatkin. sitten tila kahdelle astianpesukoneelle.
 
Mä olen joskus kuullut väitteen, että koti on siellä mihin hattunsa ripustaa. Omakohtaista kokemusta aiheesta ei ole, koska olen parikytä vuotta ripustanut hattuni tuohon samaan naulakkoon ja kyllä mä tätä kodiksi luonnehtisin
 
Mä en osaa vielä sanoo...kun mun pitäs pihistellä tosissani nyt ja sit kun toi paikka niin siellä ei ole mitään eloa ja en tiedä sieltä ketään...ehkä mä käyn kyselee täältä muita asuntoja. Vaikke juttu,toisaalta tekis mieli ja toisalta ei.
...miten mulle tuli nyt ihan semmonen olo, että jos ja kun tinkuliini sinne toisaalle muuttais niin....tuskinpa se paikka ennää mikään eloton olisi :rolleyes: :)

Vois jopa vilkastua se liikenteen määrä siellä, kun muutamaan otteeseen kylänraitilla omassa rauhassasi tallustelisit :kiss:....

Mutta. Voihan sitä käydä kattelemassa sieltä toisestakin paikasta niitä asuntoja, ja jos sitten sattuu joku kolahtamaan, niin - siinähän se sitten on, muuttomiesten hankkiminen edessä :). Ja jos sitten tuntuu siltä, ettei se ollutkaan sitä mitä halusit, niin pääseehän sitä sitten poiskin, kun vuokra- asunnosta on kyse.
 
Mä vaan suren sitä jo etukäteen et siellä ei ole mitään...ja oisin ihan yksin. Että ei se silleen houkuta vaikka ite kämppä houkuttaa mut ei se paikkakunta ja se et olis yksin.
Elinympäristössä vaikuttaa niin moni muukin asia kuin asunto. Kivasta ja halvasta asunnosta ei paljoa ole riemua jos siellä paikkakunnalla ei ole kertakaikkiaan mitään muuta kuin se asunto.
 
Mä vaan suren sitä jo etukäteen et siellä ei ole mitään...ja oisin ihan yksin. Että ei se silleen houkuta vaikka ite kämppä houkuttaa mut ei se paikkakunta ja se et olis yksin.
Mä taas tykkään lähtee ns tyhjältä pöydältä. Kaksi kertaa olen muuttanut sillai että irtaimisto minimiin ja menoks. Olen muuttanut, tosin pk-seudulla, kaupungista toiseen. En ole tuntenut paikkoja etukäteen.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
Yhyy mää tahtoisin osata laulaa. On tosi väärin, et oon sanallisesti lahjakas ja muistan ihan helvetisti biisien sanoja ulkoa, sävelkorva on ihan ok, mutta ääni kumpuaa jostain helvetin syövereistä. Puolikkaan kommentti mun lauluun oli kerran, et "äiti, älä sinä aina viitsi kiljua."
 
Elinympäristössä vaikuttaa niin moni muukin asia kuin asunto. Kivasta ja halvasta asunnosta ei paljoa ole riemua jos siellä paikkakunnalla ei ole kertakaikkiaan mitään muuta kuin se asunto.
tähän yhdyn. kaikki riippuu siitä mitä itse haluaa. jos haluaa vilinää ja vilskettä niin ei kannata perähikiälle muuttaa. minä muutin hevon helvettiin ja sain lähelle luonnon ja järven. ketään en tuntenut mut pikkuhiljaa tää kylä oppii mun elintavoille :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Yhyy mää tahtoisin osata laulaa. On tosi väärin, et oon sanallisesti lahjakas ja muistan ihan helvetisti biisien sanoja ulkoa, sävelkorva on ihan ok, mutta ääni kumpuaa jostain helvetin syövereistä. Puolikkaan kommentti mun lauluun oli kerran, et "äiti, älä sinä aina viitsi kiljua."
Mun isä kannusti mua aina.. "tolla nartulla on ihan loistava lauluääni. viimesen päälle kaunis ja heleä. Sillä raukalla on vaan pari senttiä liian pitkä kaula, ääni ehtii pilaantua matkalla ulos"
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja HopeaToffee
Mä taas tykkään lähtee ns tyhjältä pöydältä. Kaksi kertaa olen muuttanut sillai että irtaimisto minimiin ja menoks. Olen muuttanut, tosin pk-seudulla, kaupungista toiseen. En ole tuntenut paikkoja etukäteen.
Mää oon kans hyvä lähtemään ja kotiutumaan. Rovaniemeen muuttaessa en ollut edes käynyt siellä koskaan aikaisemmin, ja tässäkin kaupungissa olin käynyt ehkä hurjat kaks vai kolme kertaa, kun päätin muuttaa. Ei oo vielä kaduttanut.
 
Mä olen joskus kuullut väitteen, että koti on siellä mihin hattunsa ripustaa. Omakohtaista kokemusta aiheesta ei ole, koska olen parikytä vuotta ripustanut hattuni tuohon samaan naulakkoon ja kyllä mä tätä kodiksi luonnehtisin
Mulle koti on se paikka mihin laitan stereot.

Täällä niitä ei ole eikä niitä tänne kelvollisesti saa. Vinyylikokoelmani on vanhalla kototönöllä, eikä tänne mahtuisi. Tapelkoot lapset perinnöstä sitten aikanaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä