The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja sivunöyhtä;30658943:
Kyllä se on jo tullut selväksi, että olet pannut ketjulaista. Ketään ei kiinnosta :headwall:
Vitun peelo. Sanoin että on nukkunut ja YHDEN kanssa on ollut jotakin muuta. Sen YHDEN kanssa olin parisuhteessa. Pitikö tulla taas tänne mua kiusaamaan?
 
:mad: periköön piru, perkele ja belsebuubi kaikki saatanan työkaverit jotka jakaa toisten puhelinnumeroita omille tuttavilleen! Soitti entisen työkaverin kaveri, oli saanut mun numeron siltä entiseltä työkaverilta ja kysymys kuului voisiko miehen bändi tulla kesällä heidän häihin mahd halvalla, mielellään ilmaiseksi.

1. Mä en ole mikään keikkamyyjä enkä yhtään tiedä voiko bändi mennä tai olla menemättä. Mä en myöskään voi vaikuttaa hintaan sillä perusteella että mulla ja morsmaikulla on yhteinen tuttava

2. Mulla on salainen numero eikä kellään ole mitään asiaa jaella sitä tuttavilleen

3. Mua ei kiinnosta hevonvitun vertaa jonkun tuntemattoman randomin hääbudjetti
Mä olen soittanu viisnumeroisen luvun häitä. Ei o koskaan tullu kilpailtua hinnalla. Olen tietoinen taksoista enkä syö kenenkään leipää. Mut tietty harrastekvartetti on hiukka halvempi kun ammattireiskatrio.

Häät on sinänsä kummallinen juttu, että morsmaikku silmää räpäyttämättä maksaa tonnin valkoisesta kankaasta, mut tonni bändille on ihan liikaa.

Ai nii. Anteeksi eka jallu ja siemaus toisestakin.

Kahvikirahvi on ihan kiva likka enkä tahdo häntä pelottaa.
 
Mä olen soittanu viisnumeroisen luvun häitä. Ei o koskaan tullu kilpailtua hinnalla. Olen tietoinen taksoista enkä syö kenenkään leipää. Mut tietty harrastekvartetti on hiukka halvempi kun ammattireiskatrio.

Häät on sinänsä kummallinen juttu, että morsmaikku silmää räpäyttämättä maksaa tonnin valkoisesta kankaasta, mut tonni bändille on ihan liikaa.

Ai nii. Anteeksi eka jallu ja siemaus toisestakin.

Kahvikirahvi on ihan kiva likka enkä tahdo häntä pelottaa.
Ja se soittaminen ja hinta pitäs kysyä bändiltä eikä muusikon parhaan ystävän vaimolta. Harvoin minäkään soitan kampaajani miehelle kysyäkseni värjäystä tai leikkausta
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä