The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällä ei oo jeesustelijoita näkyny muutamaan vuoteen. Sattuvat herättämään keikkamatkalta palanneen muusikon joka meni ovelle hiukan ärtyneenä kalsarisillaan hiukset pystyssä ja kysäisi mitä vittua täällä möykätään. Lisäksi antoi jeesustelijoille vaihtoehdon että jos nyt lähette kerkeette omin jaloin
Ootko ihanvarma, että et ole vaimoni????

Tietääkseni mulla ei semmoista ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30658768:
Mä avaan oven jokaselle joka pimpottaa tai koputtaa. Mä jopa lauantai yöllä 4 aikaan kömmin sängystä ylös kattomaan kuka mun oven takana oli, mutta ei siellä ketään ollu. Naapurin bilekansa vissii erehty ovesta, ei oo nii vaarallista. :D
Mä katson ovisilmästä kuka on ovella. Mun luona käy harvoin kukaan. Yleensä uskovaiset ovat oven takana.
 
Vittu että tää on sisäsiittonen palsta. Mun veli on pitsin tytär, aakoo on pitsin vaimo, ja kukas se kolmas linkki oli mulla ja pitsillä? Härregyyd.

Palstamiitti taitaa vaihtua sukukokoukseen.
Alkaa kuulostaa Pohjois-Pohjanmaalta olevalta lestadiolaissuvulta jossa yksi mies ja nainen voivat olla toisilleen sisarukset, serkukset, aviopuolisot ja vanhempi-lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: krut
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
:mad: periköön piru, perkele ja belsebuubi kaikki saatanan työkaverit jotka jakaa toisten puhelinnumeroita omille tuttavilleen! Soitti entisen työkaverin kaveri, oli saanut mun numeron siltä entiseltä työkaverilta ja kysymys kuului voisiko miehen bändi tulla kesällä heidän häihin mahd halvalla, mielellään ilmaiseksi.

1. Mä en ole mikään keikkamyyjä enkä yhtään tiedä voiko bändi mennä tai olla menemättä. Mä en myöskään voi vaikuttaa hintaan sillä perusteella että mulla ja morsmaikulla on yhteinen tuttava

2. Mulla on salainen numero eikä kellään ole mitään asiaa jaella sitä tuttavilleen

3. Mua ei kiinnosta hevonvitun vertaa jonkun tuntemattoman randomin hääbudjetti
 
:mad: periköön piru, perkele ja belsebuubi kaikki saatanan työkaverit jotka jakaa toisten puhelinnumeroita omille tuttavilleen! Soitti entisen työkaverin kaveri, oli saanut mun numeron siltä entiseltä työkaverilta ja kysymys kuului voisiko miehen bändi tulla kesällä heidän häihin mahd halvalla, mielellään ilmaiseksi.

1. Mä en ole mikään keikkamyyjä enkä yhtään tiedä voiko bändi mennä tai olla menemättä. Mä en myöskään voi vaikuttaa hintaan sillä perusteella että mulla ja morsmaikulla on yhteinen tuttava

2. Mulla on salainen numero eikä kellään ole mitään asiaa jaella sitä tuttavilleen

3. Mua ei kiinnosta hevonvitun vertaa jonkun tuntemattoman randomin hääbudjetti
Kenenkään numeroa ei saa antaa ilman lupaa.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
:mad: periköön piru, perkele ja belsebuubi kaikki saatanan työkaverit jotka jakaa toisten puhelinnumeroita omille tuttavilleen! Soitti entisen työkaverin kaveri, oli saanut mun numeron siltä entiseltä työkaverilta ja kysymys kuului voisiko miehen bändi tulla kesällä heidän häihin mahd halvalla, mielellään ilmaiseksi.

1. Mä en ole mikään keikkamyyjä enkä yhtään tiedä voiko bändi mennä tai olla menemättä. Mä en myöskään voi vaikuttaa hintaan sillä perusteella että mulla ja morsmaikulla on yhteinen tuttava

2. Mulla on salainen numero eikä kellään ole mitään asiaa jaella sitä tuttavilleen

3. Mua ei kiinnosta hevonvitun vertaa jonkun tuntemattoman randomin hääbudjetti
jotku ihmiset vaan on semmosia että ne ei ole valmiita maksamaan mistää käypää hintaa

kaikki pitäs saada halvemmalla tai mieluummin ilman
 
:mad: periköön piru, perkele ja belsebuubi kaikki saatanan työkaverit jotka jakaa toisten puhelinnumeroita omille tuttavilleen! Soitti entisen työkaverin kaveri, oli saanut mun numeron siltä entiseltä työkaverilta ja kysymys kuului voisiko miehen bändi tulla kesällä heidän häihin mahd halvalla, mielellään ilmaiseksi.

1. Mä en ole mikään keikkamyyjä enkä yhtään tiedä voiko bändi mennä tai olla menemättä. Mä en myöskään voi vaikuttaa hintaan sillä perusteella että mulla ja morsmaikulla on yhteinen tuttava

2. Mulla on salainen numero eikä kellään ole mitään asiaa jaella sitä tuttavilleen

3. Mua ei kiinnosta hevonvitun vertaa jonkun tuntemattoman randomin hääbudjetti
Sinuna ottaisin ekana vihasen puhelun sille limanuljaskalle joka numeroa jakelee, ja antaisin tuutin täydeltä. Seuraavaks sanoisin tolle morsmaikulle saman minkä kerroit meille. Aamen.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
jotku ihmiset vaan on semmosia että ne ei ole valmiita maksamaan mistää käypää hintaa

kaikki pitäs saada halvemmalla tai mieluummin ilman
Mä kysyin tuolta eukolta oisko se valmis tekemään omaa työtään halvemmalla tai jopa ilmaseksi jos joku kaverin puolituttu pyytäis. Sanoin kans ettei mulla ole bändin kanssa mitään tekemistä, yhteystiedot löytyy nettisivuilta. En ole bändin palkkalistoilla enkä aio viedä tätä keikkatarjousta eteenpäin
 
Mä kysyin tuolta eukolta oisko se valmis tekemään omaa työtään halvemmalla tai jopa ilmaseksi jos joku kaverin puolituttu pyytäis. Sanoin kans ettei mulla ole bändin kanssa mitään tekemistä, yhteystiedot löytyy nettisivuilta. En ole bändin palkkalistoilla enkä aio viedä tätä keikkatarjousta eteenpäin
sä oot kyllä nikkis veronen :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mä kysyin tuolta eukolta oisko se valmis tekemään omaa työtään halvemmalla tai jopa ilmaseksi jos joku kaverin puolituttu pyytäis. Sanoin kans ettei mulla ole bändin kanssa mitään tekemistä, yhteystiedot löytyy nettisivuilta. En ole bändin palkkalistoilla enkä aio viedä tätä keikkatarjousta eteenpäin
No olisko se valmis tekeen halvemmalla duunia?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä