The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30658623:
Ei jumalauta, miten oikeesti oma äiti voi olla niin idiootti? :headwall:

Ei tarvii ihmetellä miksei mullekaa sitä järkeä nii kauheesti oo suotu.
frukrut kans joskus siunailee omaa äitiään ja tuumii sitten että parikymmenen vuoden päästä hän on itte samanlainen

naiset :headwall:
 
frukrut kans joskus siunailee omaa äitiään ja tuumii sitten että parikymmenen vuoden päästä hän on itte samanlainen

naiset :headwall:
Mark Twain (oikealta nimeltään Samuel Clemens) aikanaan tuumi, että viistoistavuotiaana isänsä oli todella tyhmä. Kaksvitosena sit ihmetteli, et miten isä on kymmenessä vuodessa voinut viisastua noin paljon.
 
Jos viinat loppuu kesken hyvän ryyppäämisen, niin se vituttaa.

Ny on viinaa ja tupakkia viikonlopun tarpeiksi.

Et ole äitini etkä Peppini.

Vain äitini ja Peppini pystyvät vaikuttamaan siihen mitä/missä/milloin juon.

Just ny kymmenen jallua vaikuttaa hyvältä idealta.
En mä pahalla tarkoittanut! Olin vain utelias. Ja säilyväthän ne, jos jää juomati.
 
Voisitko aakoo kiitos juoda ne jallut muualla ko palstalla. Oot kännissä tosi ärsyttävä, ja usein vähän pelottavakin ko otat pyssyleikit esille. Ei oo kivaa luettavaa.
Olen ärsyttävä, sen myönnän.

Pelätä minua ei tarvitse. Olen hyvin kiltti. Aina.

Sinä päivänä kun liukastut kadulla ja lyöt pääsi pahasti, niin toivot että ensimmäinen ohikulkija olen minä. En kulje ohi. Niin jalluissa en ole koskaan.
 
Luojan kiitos täällä on aina alaovi lukossa eikä jeesustelijat pääse rappuun.
Täällä ei oo jeesustelijoita näkyny muutamaan vuoteen. Sattuvat herättämään keikkamatkalta palanneen muusikon joka meni ovelle hiukan ärtyneenä kalsarisillaan hiukset pystyssä ja kysäisi mitä vittua täällä möykätään. Lisäksi antoi jeesustelijoille vaihtoehdon että jos nyt lähette kerkeette omin jaloin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä