The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30658438:
Pitää voidel vähän pohjaa ja kääntää siteet, kun meillä on ton mun kaverin kanssa yhteinen lauta, mutta me lasketaan eri jalka edessä.
empä ole koskaan tullut ajatelleeksi että jotku menee laudalla erippäin
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30658484:
Mun mielestä se oli erikivaa yövuoron jälkeen, kun heräät 11 aikaa siihen, että jehovat on oven takana, kaunis kiitos, mutta oisin mieluummin nukkunu, ku lukenu vartiotorni-lehteä...
Luojan kiitos täällä on aina alaovi lukossa eikä jeesustelijat pääse rappuun.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Huomenta päivää koko köörille yhdessä ja erikseen :wave: :kiss:

Omituista mutta niin ihanaa valoilmiötä meinaa pukata taivaanrannasta, pienikin auringon pilkahdus saa kummia aikaiseksi tässäkin hapatuksessa - askelkin kevenee itestään :).

Ja pikkupakkasta vaihteeksi, ihanaa! Noi aikaisemmat plusasteiset kelit kirvoittivat jo sanomista, meillä meni pihakin aivan kamalaksi luistelukentäksi - sepeliä oon saanut sitten ripautella sinne ja tänne. No, tuleepahan aina naamaansa ulkona näyttäessä tehtyä hyvinkin korkealentoisia liikepläjäytyksiä :D

Mutta se on perjantai!! Ja vauhdikas viikonloppu edessä - meillä pukkaa synttärimeininkiä eli hurlumheitä, ihan täpinöissä olen tässä itekin jos tuo meijen isopieni sankarikin :heart:
 
Meillä on synttärit alkukesästä. Mää oon jo miettiny, et haluaiain tehä vadelma-persikka-valkosuklaamoussetäytteisen kakun. Varmaan marsipaanikuorrutus ja jotain härpäkkeitä voisin opetella väsäämään siihen.
Oi että, on muuten herkullinen yhdistelmä toi vadelma- persikka :p - makeaa ja pientä kirpsakkuutta samassa.

Meillä on tässä rytinällä tiedossa näitä kekkereitä, että kun yhdet on saanut jotenkuten riekuttua ohi, niin älä suotta syvempään huokase, vaan rupea jo järkkäämään toisia :D

Ja kun tässä yksi aloittaa, niin nämä kaksi muuta jo tulevat maalailemaan omia synttärikuvioitaan ja toiveitaan ja tarjoiluitaan, että saa loppujen lopuksi napakastikin toppuutella - yhdet pirskeet kerrallaan ja toisen juhlaa kunnioittaen.

Nyt laitan tulemaan kaverikekkerit ekaa kertaa ilman virallista täytekakkuosiota, kun se tahtoo ainakin tämän pojan kavereilta jäädä syömäti. Eli mennään vauhdikkaan jäätelöbaarin merkeissä - saavat ite väsätä mieleiset annoksensa ja koristella ne vimpan päälle. Toki on sitten muutakin naposteltavaa luvassa, mm. pikkumuffinsseja, sitruunakeksejä, marjapiirakka ja tietty hotrodeja ja aakkoskarkkeja - jälkimmäiset on kuulema oltava ihan must :D
 
Jaapati jaa. Se siitä kälkättämisestä sitten teijen kanssa, ei auta mitään - pakko kiiruhtaa toisaalle, kun päivän hommat ja tilanteet tulevat tohon nyt aikaa kyselemään.

Mutta - pitäkää mukavaa perjantaita :kiss:! Katellaan, jos tässä joutas tuonnempana vielä teijen kanssa olemaan mutta parempi kun en mittään lupaile.

Have a nice day :) :wave: - eli lupsakkata päevän jatkumoa :D
 
FreezeCat jo harmaana
Mä taidan tehdä kookospalleroita eri täytteillä. Mitähän sit suolaseks keksis? Viimeks on ollu joku piirakka ja pitsarullia.
Meillä on mennyt muksujen kanssa kaupaksi pizzasarvet/täytetyt croissantit. Kummintekeleitä kestittäessä sitten oon ruukannut väsätä ruokasampia piirakoita - kasvisversio ja lihaversio.


Mutta nyt läks :wave: - muimui!
 
Meillä on synttärit alkukesästä. Mää oon jo miettiny, et haluaiain tehä vadelma-persikka-valkosuklaamoussetäytteisen kakun. Varmaan marsipaanikuorrutus ja jotain härpäkkeitä voisin opetella väsäämään siihen.
Sokerimassa tai leivontamassa on parempaa ja helpompaa työstää, suosittelen käyttämään sitä marsipaanin sijasta, ainaki noihin härpäkkeisiin.. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä