The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30653296:
Harvemmin mä oon kenenkään pikkupöksyjä kattellu ku ollaan toimiin ryhdytty tai boksereita, kyllä ne yleensä lähtee pois.

Tietty sitte parisuhteessa kun haluaa yllättää vaikka toisen, niin jotkut hyvännäköiset alusvaatteet on bueno, mutta parempi ilman :rolleyes:
minen ainaskaan saata panna jos aluhousut roikkuu nilkoissa haittana

pois vaan kaikki
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30653296:
Harvemmin mä oon kenenkään pikkupöksyjä kattellu ku ollaan toimiin ryhdytty tai boksereita, kyllä ne yleensä lähtee pois.

Tietty sitte parisuhteessa kun haluaa yllättää vaikka toisen, niin jotkut hyvännäköiset alusvaatteet on bueno, mutta parempi ilman :rolleyes:
Mää löysin kerranyhen hellun vaatekaapista semmoset ihan törkeet shortsimalliset bokserit. Punaiset & joulupukkikuvioiset. Kyllä olis niin jääny saamatta, jos ne olis ollu päällä herkällä hetkellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30653350:
En usko.. :saint:

Oisitko kuitenkaa yksien kalsarien vuoksi pystyny jättää leikin kesken..?
Kannattaa uskoo. Kerran yks jäbä oli tunkemassa kättä mun housuihin, ja se kuiskas siinä sit ihan überseksikkäästi et "pitäiskö vaihtaa sormet johonkin pehmeeseen ja nopeaan, vai johonkin kovaan ja kankeaan.." Hän lensi sohvalta alas eikä herunu. Joulupukkikalsareista tulis sama efekti.
 
Kannattaa uskoo. Kerran yks jäbä oli tunkemassa kättä mun housuihin, ja se kuiskas siinä sit ihan überseksikkäästi et "pitäiskö vaihtaa sormet johonkin pehmeeseen ja nopeaan, vai johonkin kovaan ja kankeaan.." Hän lensi sohvalta alas eikä herunu. Joulupukkikalsareista tulis sama efekti.
:x

Mulle sano kerran asiakas jonkun iltatilaisuuden jatkoilla että lähekkö mun hotellille niin voitas hieroa pissavehkeitä vastakkain. Ehdotin että jos hän hierois pissavehjettään ihan vaan omaan kouraansa
 
Kannattaa uskoo. Kerran yks jäbä oli tunkemassa kättä mun housuihin, ja se kuiskas siinä sit ihan überseksikkäästi et "pitäiskö vaihtaa sormet johonkin pehmeeseen ja nopeaan, vai johonkin kovaan ja kankeaan.." Hän lensi sohvalta alas eikä herunu. Joulupukkikalsareista tulis sama efekti.
Tästä lähtien hankin ainoastaan joulupukkikalsareita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä