Kenelle valitat kun ukko ärsyttää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Siis kenelle te muut naiset valitatte kun mies ärsyttää jo melkein olemassa olollaan?? Itse tekis mieli "avautua" vaikka jokaiselle vastaan tulijalle, mutta lopulta pidän ärsytyksen omana tietonani kun en halua meidän yksityisasioista kertoa kenellekään... Ukolle toki marmatan, mutta eipä se paljon auta...

Soitan äidille ja anopille ja siskolle ja lapsille, käyn naapurissa, pistän ilmoituksen lehteen ja yritän saada tiedon puoli ysin uutislähetykseen

Vai kertoisinkohan sittenki ukolle itselleen että nyt kannattaa hetki pysyä pois mun silmistä

Työkaverille, siis vain lähimmälle. Sit parille ystävälle. Kummankaan sukulaisille en koska musta se olis kuin vetäis maton pois tois jalkojen alta, riidankin jälkeen on kiva hymyssä suin tavata sukulaisia. Eli siis jollekin "neutraalille"

Miehelle itselle. Yhdelle ystävälle joskus harmistuksissani erehdyn kertomaan niin tyyli on AINA tälläinen:
Minä: taas tuo Pasi ei tehnyt sitä ja tätä
Ystävä: meidän Matti tekee aina

Ihanaa tietysti että on tyytyväinen mieheensä eikä se tee mitään ärsyttävää. Mutta olisi kiva kun joskus kun kuulee kun harmitulsen jättää se "Ihana Matti" kehumatta. Sitten taas muistan miten on parempi kun ei kerro toiselle mitään asioistan

Eipä se siitä valittamisesta kummene.Pitää punnita ne hyvät puolet ja huonot puolet ja jos huonot ottaa liikaa voimille, pistää lusikat jakoon. Tämä siis sen jälkeen kun asioista on keskusteltu kunnolla ja mikään ei muutu.

Yhteistyössä