The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mää en jaksa uskoa että ykskään märkä pillu olis jääny naimata rumien alkkareiden takia
Äläs nyt :D Mun toinen poikaystäväni. Alettiin seukata uudenvuodenaattona, jolloin oli ihan hiton kylmä. Ja ilta tuli vietettyä kaupungilla. Mulla oli kolmet pitkät kalsarit. Tai siis kahdet ja vielä villahousut. Ja niiden päällä farkut. Poikakaveri sit kiskoi niitä pöksyjä kerros kerrokselta veks... Ja tunnusti myöhemmin, että usko oli loppua kun housuja oli aina vain lisää. Se saattoi olla hilkulla!
 
Mä olen hirvee dinosaurus, mut mua ei ole koskaan viehättäny tatskat, lävistykset tai edes korut.

Nykyään tosin asenteeni on lieventyneet inhosta hiljaiseen hyväksyntään, koska jotkut noista tykkää ja sen heille sallin.

Ittelleni ei juolahtaisi mieleenikään ottaa tatskaa, lävistystä tai edes kantaa korua. Se ny vaan ei ole mua.

Rannekellostakin luovuin kun kännykät keksittiin. Ja milloin tapaat jonkun jolla on rannekello oikeassa kädessä, niin olet hyvin suurella todennäköisyydellä törmännyt hanuristiin.

Ainoa koru jota koskaan olen kantanut on vihkisormus. Aikanaan sekin oli pakko treeneissä riisua, mut ihan pätevästä syystä. Ei o kiva aiheuttaa kenellekään vahinkoa, tai jos vahinko sattuu ittelle, niin ikävää on hoitsujen sahata sitä irti sormesta.

Mut ei, minusta ei saa tatskojen, lävistysten tai edes korujen ystävää sitten millään.

Kalkkeutunut dinosaurus olen mä.
Eikä tarviikaan, mun mielestä on just parasta, kun ihmisillä on omat mielipiteet, enkä mä loukkaannu siitä, ettei joku pidä mun kuvistani, kun mä en niitä toisia varten ookkaan ottanu, vaan ittiäni.. Älä ressaa siellä ny :kiss:
 
Äläs nyt :D Mun toinen poikaystäväni. Alettiin seukata uudenvuodenaattona, jolloin oli ihan hiton kylmä. Ja ilta tuli vietettyä kaupungilla. Mulla oli kolmet pitkät kalsarit. Tai siis kahdet ja vielä villahousut. Ja niiden päällä farkut. Poikakaveri sit kiskoi niitä pöksyjä kerros kerrokselta veks... Ja tunnusti myöhemmin, että usko oli loppua kun housuja oli aina vain lisää. Se saattoi olla hilkulla!
Eli ruutis oli kuitenkin oikeassa, ei ole jäänyt naimatta :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä