The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Il ja taa.

Voi herranjestaas, että miulla on paikat pipinä.

Olen ny kaks päivää ollu pienen sähköfirman muuttomiehenä. Kyl mulla sittenkin taitaa olla lihaksia, ja mitä ihmeellisimmissä paikoissa, koska ne on nyt kaikki kipeenä.

Setävainaa aikanaan totesi, että ei ne herrain kädet paljoa tartte... Ja oli muuten oikeassa. Itte kun ei ny pariin vuoteen tarttenu tehdä mitään fyysistä, niin ei tosiaankaan paljoa tartte siihen, että kaikkialle sattuu paitti munaskuihin.

Mut viksu firmanomistaja. Palkkaa roudaukseen musikantin, edes harrastesellaisen. Tottunu roudaamaan.

Kun viä bändissä soitin, niin aikas moni potentiaalinen tilaaja gauhisteli hintaa, et onpas iso raha muutaman tunnin humpasta. Tuli sanottua, et kurkkaappa piruuttas jonkun muuttofirman sivuilta mitä maksaa ns. "pieni muutto", mis kaks äijää kuskaa pakettiautollisen kamaa paikasta A paikkaan B.
Bändi tekee ihan ton saman. Paitti että pikkutunneilla kuskaavat pakettiautollisen kamaa paikasta B takaisin paikkaan A. Ja kaupan päälle soittavat siin välissä jokusen tunnin. Eikä tartte erikseen investoida satasta tai kahta äänentoistolaitteiden vuokraan.

Joka muuttoa kaipaa, niin ei kande soittaa muuttofirmaan. Kandee tilata bändi.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
mää tein jonkun sinkkutestin tänää ja sen mukaan en olis kauaa enää sinkku ( niin varmaan joo):D
En vain muista missä se testi oli.
Mitäs tota ihmettelet?
Jos mä olisin nuorempi ja viisaampi, niin sun sinkkuutesi olis muisto vain, etkä koskaan edes hoksais, että miten täs näin ny kävi.

Olen luottavainen siihen, että maailmassa on mua nuorempia ja viisaampia urosotuksia ihan riittämiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30652861:
Niin että sopiiko tohon älytöllöön ihan normi langaton näppis...
Me miehet ei kuulemma koskaan lueta manuaaleja???

Puhumattakaan siitä, että jos kämpässä sattuu olemään älytöllö ja langaton näppis niin mieleenkään ei juolahda kokeilla.

Onneksi tää koskee vain meit urosotuksia.

Gauhee riesa toi kinttujen välissä roikkuva lihapala.
 
Me miehet ei kuulemma koskaan lueta manuaaleja???

Puhumattakaan siitä, että jos kämpässä sattuu olemään älytöllö ja langaton näppis niin mieleenkään ei juolahda kokeilla.

Onneksi tää koskee vain meit urosotuksia.

Gauhee riesa toi kinttujen välissä roikkuva lihapala.
No kun oliski se langaton näppis, oisin koittanu jo :D

ja mulle on suotu miesten aivot, käyttöohjeet on muille, ei mulle :LOL:
 
Me miehet ei kuulemma koskaan lueta manuaaleja???

Puhumattakaan siitä, että jos kämpässä sattuu olemään älytöllö ja langaton näppis niin mieleenkään ei juolahda kokeilla.

Onneksi tää koskee vain meit urosotuksia.

Gauhee riesa toi kinttujen välissä roikkuva lihapala.
Mä aina räplään ensin ja sitten luen ohjeen jos tarvitsee.
 
jos muuttuisin sinkuksi niin:

Pysyt sinkkuna todennäköisesti hyvin kauan
Olet hautautunut niin syvälle omaan katkeruuteesi, että et enää edes huomaa potentiaalisia henkilöitä ympärilläsi. Ajatuksesi pyörivät vain ja ainoastaan oman elämäntilanteesi ympärillä, eikä masentunut olemuksesi varsinaisesti kutsu ketään tutustumaan.

Muista, että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen, ei se aina helppoa ole parisuhteessakaan.
Pää pystyyn ja nauti elämästä!
 
sähköpaimenkoira harmaana
Jos jostakin kumman syystä olisin sinkku, niin testin mukaan

"Pysyt sinkkuna ihan niin pitkään kuin itse haluat
Olet varsinainen voimasinkku! Olet niin itsenäinen, vahva ja toimeentuleva yksilö, ettet oikeastaan koe tarvitsevasi toista rinnallesi. Tarkemmin sanottuna ajatus parisuhteesta ahdistaa sinua. Suosittelemmekin, että unohdat väkisin väännetyt sitoutumiset. Keskity vain ja ainoastaan pitämään hauskaa!"
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
IhQ
Miullakin on kuulokkeet ja nyt mikkikin. Mutten uskalla puhua siihen, pelkään kuulostavani ihan karmealta. Niinkuin todennäkösesti kuulostankin. First world problems here..:ashamed:
Voikohan tuota testata missään?
 
jos muuttuisin sinkuksi niin:

Pysyt sinkkuna todennäköisesti hyvin kauan
Olet hautautunut niin syvälle omaan katkeruuteesi, että et enää edes huomaa potentiaalisia henkilöitä ympärilläsi. Ajatuksesi pyörivät vain ja ainoastaan oman elämäntilanteesi ympärillä, eikä masentunut olemuksesi varsinaisesti kutsu ketään tutustumaan.

Muista, että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen, ei se aina helppoa ole parisuhteessakaan.
Pää pystyyn ja nauti elämästä!
Mä vasten tahtoani muutuin sinkuksi nelisen vuotta sitten.

Muutoin toi lausunto pätee meikäläiseen, paitti että en mä oikein osaa olla katkera. Eikä mulle koskaan ole vihertänyt aidan toisella puolella. Toistaiseksi jokaisessa tekemässäni reissussa on aina ollu paras hetki just se kun saa palata kotiin.

En tommoista testiä uskalla tehdä. Se korkeintaan kertois, et erakkoravun on parempi vetäytyä luolaansa ja kasvattaa paksumpaa panssaria.
 
Miullakin on kuulokkeet ja nyt mikkikin. Mutten uskalla puhua siihen, pelkään kuulostavani ihan karmealta. Niinkuin todennäkösesti kuulostankin. First world problems here..:ashamed:
Voikohan tuota testata missään?
Meistä jokaisen oma ääni nauhoitettuna kuulostaa joko gauheelta tai vähintäänkin oudolta.
Normaalisti kun se oma ääni eksyy omiin kuuloluihin suurelta osin kallon luiden välityksellä.

Voi tota testailla, mut ei se muuksi muutu. Oma ääneni kuulostaa omasta mielestäni ihangauheelta. Aina vaan.
Siit huolimatta mulle on maksettu siitä, että mä laulan. Maailmassa on monta pientä kulkijaa hämmästyttävää asiaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä