The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jotakuinkin noin se taitaa olla.
Pelko on ihan tervettä. Ei sitä kannata pelätä.

Mielummin ettii rohkeutta omasta uskalluksestaan. Harvoin tarttee häpeillä.

Mut mä ny olen tossa vihoviimeinen ketään neuvomaan.

Mun puolestani kolmas maailmansota saa syttyä vaikka tänään jos se vaan onnistuu tarpeeksi hiljaa ja häirittemättä mua.

Mun piittaamiseni raja kulkee toistaiseksi siinä.
 
Yhtään huvittaisi huomenna mennä töihin kun pitää mennä 3h kuuntelee jotain liiba laabaa ja ylihuomenna kans pariks tunniks. Voi kun vois jo ottaa lomaa tai no talvilomahan on vielä mut yritän sinnitellä vielä vähän keväämmälle sen suhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30651054:
Työnantajan käskystä miekin huomenna tuonne joudun.
Mälsää. No pääsetkö ees shoppailee? Mulle ei jäänyt kun reilu tunti aikaa ja siitäkin piti lohkasta sit aikaa pois kun piti asemalle köpötellä joten shoppailu reissu meni puolijuosten.
 
Mälsää. No pääsetkö ees shoppailee? Mulle ei jäänyt kun reilu tunti aikaa ja siitäkin piti lohkasta sit aikaa pois kun piti asemalle köpötellä joten shoppailu reissu meni puolijuosten.
Ois tuossa päivän aikana puolentoista tunnin tauko. Mutta pääsenhän mie tuonne milloin vain shoppailemaan aika nopeasti jos haluan. Ei tule kyllä montaa kertaa vuodessa käytyä.
 
Mua ei silleen toi iso kirkko houkuta ja harvoin tulee edes käytyä,seuraavaan kertaan voi mennä hyvinkin vuosia aikaa. Samaa tavaraa siellä on kuin muuallakin,ainakin melkein.Ja mikään kultturelli ihminen en ole ja ei ne baaritkaan niin houkuta.Tällänen eukko nyt viittis mennä mihinkään tsadin pintaliitopaikkoihin,täällä kun voi baariin mennä vaikka tuulipuvussa :LOL:

en tosin omista tuulipukua:attn:
 
Mua ei silleen toi iso kirkko houkuta ja harvoin tulee edes käytyä,seuraavaan kertaan voi mennä hyvinkin vuosia aikaa. Samaa tavaraa siellä on kuin muuallakin,ainakin melkein.Ja mikään kultturelli ihminen en ole ja ei ne baaritkaan niin houkuta.Tällänen eukko nyt viittis mennä mihinkään tsadin pintaliitopaikkoihin,täällä kun voi baariin mennä vaikka tuulipuvussa :LOL:

en tosin omista tuulipukua:attn:
Tinkuhan lähtee seuraavaan miittiin mukaan :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä