The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hitto kun mut on kutsuttu fb:ssa johonkin lasketteluviikonloppumökkihässäkkäjuttuun, ja mua ei vaan kiinnostais ja vihaan laskettelua muutenkin. Jos mä laitan siihen että en tule, niin onko jotenkin sosiaalisesti pakollista kertoa myös joku syy, että miksi ei? Kun se syy on, että mua ei kiinnosta ja oletan, että porukka vetelee sitruunat nenään jos sen pistän syyksi :D. Vai voiko olla vaan kertomatta, että miksi ei tule?
 
Hitto kun mut on kutsuttu fb:ssa johonkin lasketteluviikonloppumökkihässäkkäjuttuun, ja mua ei vaan kiinnostais ja vihaan laskettelua muutenkin. Jos mä laitan siihen että en tule, niin onko jotenkin sosiaalisesti pakollista kertoa myös joku syy, että miksi ei? Kun se syy on, että mua ei kiinnosta ja oletan, että porukka vetelee sitruunat nenään jos sen pistän syyksi :D. Vai voiko olla vaan kertomatta, että miksi ei tule?

tuskin ne muutkaan ottaa edes suksia pois pussista

riittää hyvin jos käy iltapäivällä afterskiissä
 
Hitto kun mut on kutsuttu fb:ssa johonkin lasketteluviikonloppumökkihässäkkäjuttuun, ja mua ei vaan kiinnostais ja vihaan laskettelua muutenkin. Jos mä laitan siihen että en tule, niin onko jotenkin sosiaalisesti pakollista kertoa myös joku syy, että miksi ei? Kun se syy on, että mua ei kiinnosta ja oletan, että porukka vetelee sitruunat nenään jos sen pistän syyksi :D. Vai voiko olla vaan kertomatta, että miksi ei tule?
Ei oo pakko kertoa. Mut jos joku tivaa syytä, niin voidaan keksiä tässä porukalla muutama syy tai tekosyy. Vaikka ettei oo rahaa, on töitä, mummin naapurin koiran kaiman hamsterin syntymäpäivät joille on pakko osallistua, juna ei kulje ko suistu kiskoilta, just sillon on vuosipäivä äijän kanssa. Ja jos ei kelpaa, niin sitte sanot suoraan, et haista vittu sitten, ei kinosta teidän seura.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä