siis päivää :xmas:Huomenta :wave:
Tossa just aamupalan sain syötyä, heräsin 1,5h sitten. Siis yöunilta :snotty:siis päivää :xmas:
Otitko päikkärit?
Ok, varmaan valvoit myöhään? Jos mä valvon myöhään niin silloin nukun pitkään.Tossa just aamupalan sain syötyä, heräsin 1,5h sitten. Siis yöunilta :snotty:
Sandra Nasic laulaa Guano apesissa!TÄÄ ON NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN:heart:!!!
Tänks peipe.:kiss:
Johonkin neljään saakka taisin kekkuloida.Ok, varmaan valvoit myöhään? Jos mä valvon myöhään niin silloin nukun pitkään.
Kuuntelin noita Santraneidin piisejä ni on kyllä melkosen hyviä!:heart:Sandra Nasic laulaa Guano apesissa!
Tais olla rankka koulupäivä, ko noin aikaseen väsähdit :xmas:huomenta täältäkin. alkaa nälkä oleen kun eilen kuudelta meni tutimaan.
Tais lähioppilas viedä kaikki mehut :xmas:Tais olla rankka koulupäivä, ko noin aikaseen väsähdit :xmas:
ei ole aina helppoa.Tais lähioppilas viedä kaikki mehut :xmas:
Jep, jotkut oppilaat on aika vaativia . Kertausopinnot auttaa aina!ei ole aina helppoa.
Sellaista se on pienten kanssa. Mutta ei ole helppoa myöhemminkään.Mää tein tänään yleisön pyynnöstä makaronilaatikkoa. Kävelin tuolla liukkaassa ja vetisellä kävelytiellä helvetilliseen kauppareissuun jauhelihapaketin takia, ja yleisön ainoa kommentti oli "tässä on sipulia, en minä halua syödä."
Jos olis kymmenen vuotta vanhempi toi lapsi nii olisin sanonu rumasti |O Kiittämättömyys se on maailman palkka. Nyt vaan ronkin ne sipulit suosiolla pois ja autoin lappaamaan ääntä kohti ennen enempiä valituksia.
Saat omaa aikaa. Tulevat kuitenkin takas. :hug:Nyt ne läks..tulipa orpo olo : /
:hug:Nyt ne läks..tulipa orpo olo : /
:Ohuomenta täältäkin. alkaa nälkä oleen kun eilen kuudelta meni tutimaan.
hirvittää jo oikein ajatus et joutuu muutaman laittaan vielä kesäkouluun että luokaltaan pääsee.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30645530::O
On se rankkaa tuo Herra Rehtorina olo :hug:.
Nuo muutamat eivät itse taida olla niin harmissaan pienestä kertauskurssista .hirvittää jo oikein ajatus et joutuu muutaman laittaan vielä kesäkouluun että luokaltaan pääsee.