No pikkusen vielä pidempiHuomenna? :xmas:
No pikkusen vielä pidempiHuomenna? :xmas:
Tjaah.:OTais olla vatsatreenilauta.
Mie olen hienohelma ja halusin semmosenTjaah.:O
Olishan sitä reeniä saanu ilmasekskii; hooveriin (lankku) vaan.=)
Riippuu kai siitä minkälaista vatsajumppaa tekee. Mulla pitää olla selän ja niskan alla jotakin kipujen takia.Tjaah.:O
Olishan sitä reeniä saanu ilmasekskii; hooveriin (lankku) vaan.=)
Sulle ab-king pro!Riippuu kai siitä minkälaista vatsajumppaa tekee. Mulla pitää olla selän ja niskan alla jotakin kipujen takia.
Voi video!*totally reps*Millainen lankku? Mistä?
Mäkin tarvitsisin jotain kun ei huvita tuolla kovalla, kylmällä lattialla äheltää. Just yritin sellaisen pilatespötkäleen kanssa rullailla ja lopputulos oli se, että ensiksi paita rullautui sen ympäri ja seuraavaksi hiukset
Momo, ajele varovasti.:wave:Nyt on kyl kiidettävä asioille joten :wave:
Kasaan taitettava lauta gorillasport-nimisestä verkkokaupasta. Reilun viiskymppiä mkaso posteineen, ko oli halvennuksessa. Voin laittaa linkkiä jos tahot.Millainen lankku? Mistä?
Mäkin tarvitsisin jotain kun ei huvita tuolla kovalla, kylmällä lattialla äheltää. Just yritin sellaisen pilatespötkäleen kanssa rullailla ja lopputulos oli se, että ensiksi paita rullautui sen ympäri ja seuraavaksi hiukset
Mulla on ollut yksi härpäke olkkarin nurkassa. Jonkun aikaa sitten jumppasin sillä parina päivänä. Tällä viikolla en ollenkaan. :ashamed:Sulle ab-king pro!
On niin tehokas että ei tartte montaa minsaa pakertaa!
Millanen jumppari?Mulla on ollut yksi härpäke olkkarin nurkassa. Jonkun aikaa sitten jumppasin sillä parina päivänä. Tällä viikolla en ollenkaan. :ashamed:
Telkkaria katellessa jumppaan. Se on wonder core.Millanen jumppari?
Ja eläkä ota paineita. Parempi se muutama kertakin oli kun ei mtn!
Silleen omassa tahdissa tutustut laitteeseen. Hyvää musaa soimaan, siitä se lähtee.
Noni, sullahan on hyvä laite!!!Itekki ihan innostuin.Telkkaria katellessa jumppaan. Se on wonder core.
Eiköhän me täällä yhyressä keksitä sulle joku toinen tekosyy.:xmas:Haa. Jonkun tuollaisen mäkin hankin! Sit ei enää vvetokaan haittaa kun on irti lattiasta. =)
Siinä istuessa käytän niitäkin. Pelkästään työn takia on pahat jumit koko selässä. Ei vastaa kuntosalia mutta parempi tuo kuin ei mitään.Noni, sullahan on hyvä laite!!!Itekki ihan innostuin.
Mutta voi ristus että mä inhoan kuminauhoja! Niitä ei tuu koskaan käytettyä, en tiiä mikä niissä on sellaista ettei mee.
Ei noita voi montaa kuunnella ku toi ääni on niin sulattava :heart:Ihkulle lisää musaa:
[video=youtube_share;-SQGJ0rfIEk]http://youtu.be/-SQGJ0rfIEk[/video]
No on tuo hyvä laite!, kyllä sillä kondikseen pääsee.Siinä istuessa käytän niitäkin. Pelkästään työn takia on pahat jumit koko selässä. Ei vastaa kuntosalia mutta parempi tuo kuin ei mitään.
TÄÄ ON NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN:heart:!!!Lispetti :attn:
[video=youtube;2FrJxzx3AWI]https://www.youtube.com/watch?v=2FrJxzx3AWI[/video]