The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Millainen lankku? Mistä?

Mäkin tarvitsisin jotain kun ei huvita tuolla kovalla, kylmällä lattialla äheltää. Just yritin sellaisen pilatespötkäleen kanssa rullailla ja lopputulos oli se, että ensiksi paita rullautui sen ympäri ja seuraavaksi hiukset :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Millainen lankku? Mistä?

Mäkin tarvitsisin jotain kun ei huvita tuolla kovalla, kylmällä lattialla äheltää. Just yritin sellaisen pilatespötkäleen kanssa rullailla ja lopputulos oli se, että ensiksi paita rullautui sen ympäri ja seuraavaksi hiukset :D
Kasaan taitettava lauta gorillasport-nimisestä verkkokaupasta. Reilun viiskymppiä mkaso posteineen, ko oli halvennuksessa. Voin laittaa linkkiä jos tahot.

Lattialla on ihan perseestä, mun tulee vaan häntäluu kipeeks. Enkä saa jalkoja tuettua mihinkään riittävän napakasti, niin aattelin et toi lauta on varmaan mulle ihan passeli vekotin.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Tässä on ab-king pro. Näitä saa tori.fi:stä tai huutiksesta pilkkahintaan, jos hyvä tsägä käy.


Tukee selkää ja niskaa niin hyvin että on ihan mahdotonta saada muuta kipiäks ku vattaa. Ja tulos on vahva keskivartalo. Selkäkivut vähenee varmasti jne.
Kunnon lämmittelyt aluks, ja lopuks vattan venyttely ni son siinä.
Joku palautusjuomakin saattaa olla ihan pop.

Tolla pystyy tekemään kuka tahansa. Siinä pystyy edetä portaittain.
Mulla ei oo kyllä mitään huonoa sanottavaa laitteesta.
Itsekin tuli aikoinaan hommattua.
 
Mä oon niin väsyny. Eikö toi kakara vois ees nukkua päiväunia, niin mäki voisin nukkua ilman et tartee pelätä, et se tuhoo koko kämpän sillä aikaa. Just yllätin sen leikkimästä saksilla pöydän alla. Ei vittu nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Ja lisää upeeta:
[video=youtube_share;TPE9uSFFxrI]http://youtu.be/TPE9uSFFxrI?list=PLDXjIyFRkL3JPm-vm3vcS-E_7zs-K50SD[/video]
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä