:ashamed:tuplapaheksuntaa?
Mutta iltaa kuitenkin :wave:
:ashamed:tuplapaheksuntaa?
Mulla on tänään semmonen päivä että voisin pistää ton äijän huutonettiin, kaupan päälle kakara. Eikä se oo edes niiden vika, oisin halunnut työpäivän jälkeen olla tunnin tai neljä ihan rauhassa ja puhumatta kellekään mutta piti lähtee ikeaanei sentään, niitä ei vaan tule useita kertoja päivässä
Saitko edes lihapullatMulla on tänään semmonen päivä että voisin pistää ton äijän huutonettiin, kaupan päälle kakara. Eikä se oo edes niiden vika, oisin halunnut työpäivän jälkeen olla tunnin tai neljä ihan rauhassa ja puhumatta kellekään mutta piti lähtee ikeaan
Mulla on tänään semmonen päivä että voisin pistää ton äijän huutonettiin, kaupan päälle kakara. Eikä se oo edes niiden vika, oisin halunnut työpäivän jälkeen olla tunnin tai neljä ihan rauhassa ja puhumatta kellekään mutta piti lähtee ikeaan
Luulet vaa :kieh:Iltaa :wave:
Mää oon jotenkin ihan rikkipoikki |O
EnAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30639532:Saitko edes lihapullat
Samma här.Iltaa :wave:
Nojoo, ei oo keuhkot matalana eikä vakavaa klementiiniriippuvuutta.Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30639537:Luulet vaa :kieh:
En
Kysyin eikö noi vois millään mennä keskenään kun en yhtään jaksais ja yhtäkkiä mulla oli edessäni pari ihmenuortumista. Tytär 19v -> 5v ja äijä 46v -> 3v taantuma. "Mutkusälupasiiiiiiiittttttt!!!"
Ja annoit periksi?? Miten sä oot ne oikein kasvattanu, ko kinuamalla saavat haluamansa? Hyi sua.En
Kysyin eikö noi vois millään mennä keskenään kun en yhtään jaksais ja yhtäkkiä mulla oli edessäni pari ihmenuortumista. Tytär 19v -> 5v ja äijä 46v -> 3v taantuma. "Mutkusälupasiiiiiiiittttttt!!!"
Iltaa DD :wave:Iltaa :wave:
Se oli asennoitunut tänään hakemaan tyttären tulevaan kotiin sohvaa ja jotain hyllyjä. Uuden Ikea-moodin saavuttamiseen saattaisi mennä viikkoja tai vuosiaväitäkkö että ukko pakotti sun ikeaan?
en uso
Se on keino saada lapsi ulos talosta, lopullisesti.Ja annoit periksi?? Miten sä oot ne oikein kasvattanu, ko kinuamalla saavat haluamansa? Hyi sua.