No huomenna on varmaan ihan toinen ääni kellossa ko on on vaikeempi koe, sisältäen numeraalit ja latinankieliset lainaukset englannin kielessä.. :ashamed:Jes, toivotaan Sirahville parasta..tai no, tarviiko toivoa kun on taitoa
Äläpä syyttele, mää yritin.SIVU 2?? mitä te ootte laiskotelleet HÄH?? (okei, itekin olen syyllinen)
Just olin ntulossa torumaan samasta aiheesta :vampire:SIVU 2?? mitä te ootte laiskotelleet HÄH?? (okei, itekin olen syyllinen)
Et sä mitää oo yrittäny :stick:Äläpä syyttele, mää yritin.
tuplapaheksuntaa?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30639403:Just olin ntulossa torumaan samasta aiheesta :vampire:
Kyllätuplapaheksuntaa?
katsomoAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30639421:No voi vitun hevonvittu, unohin sit kolmoselta tulevan 1001 rikua ja sen alkuosa jäi ny näkemäti
aha, ota klementiiniAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30639460::wave: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Tri Sekopää;30639462:aha, ota klementiini
Sepä, toivottavasti kestää viel pitkän aikaatuoreessa suhteessahan se just onki tommosta
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30639497:Sepä, toivottavasti kestää viel pitkän aikaa
Aika leimiä yritystä joskus alkuillasta. Mut olit kumminkin ainoa aktiivi, hatunnosto siitä!Äläpä syyttele, mää yritin.
Sen jälkeen perhoset vatsassa tarkottaa ykää?jo tokihan se kestää helpostikkin vuosikymmenen
ylikin
Sen jälkeen perhoset vatsassa tarkottaa ykää?
No mää kävin välillä koulussa ja hengasin vähän kersankin kanssa. Pahoittelen!Aika leimiä yritystä joskus alkuillasta. Mut olit kumminkin ainoa aktiivi, hatunnosto siitä!