Lupaan että enskerralla tuun!ei tullu käytyä kun et lähteny kaveriksi
Mulla oli ihan kauhia kiirus.
Lupaan että enskerralla tuun!ei tullu käytyä kun et lähteny kaveriksi
En mää ymmärrä teijän lihajutuista mitään.Ai mitennii? Kirjotan täällä sormet ruvella!:stick:
Mikään ei oo taas hyvä!:kieh:
Hattaran kuvia peipe.:kiss:
Emmääkään, senhän takia mä kysyin.En mää ymmärrä teijän lihajutuista mitään.
hampit pesty,nyt meen.
en usoEn mää ymmärrä kovasta lihasta mitään...
Nuorempana ne oli seinäruusuja, nykyään seinäkuivalihoja?huolet pois, ne ajat on ihan kohta käsillä kun voi laittaa seinäkuivalihat tuloilleen
mistä sää hoksitki että että wanha ruutis on UB40 faniJa viel tällänen letkee ihana :
[video=youtube_share;R-mj1GvibTM]http://youtu.be/R-mj1GvibTM[/video]
*nytkyy puolelta toiselle*
äläppäs, mulla ei ole koskaan ollut varraa valakataNuorempana ne oli seinäruusuja, nykyään seinäkuivalihoja?
Vähän sama kohtalo. Joskus on paree kelpuuttaa ensimmäinen tarjokas ettei päädy kuivaseinälihaksiäläppäs, mulla ei ole koskaan ollut varraa valakata
Noh, me taidettiin siitä joskus lätistä.mistä sää hoksitki että että wanha ruutis on UB40 fani
no näin onVähän sama kohtalo. Joskus on paree kelpuuttaa ensimmäinen tarjokas ettei päädy kuivaseinälihaksi
monet yöt oon tota kuunnella nuorramiessä öisin pohjammaan radallaNoh, me taidettiin siitä joskus lätistä.
Ja kyl miekii diggaan kovasti paljon.
Mulla ekat muistikuvat tosta piisistä on kesällä aamuyöllä rekan kyyissä, mulla oli vähän vilu ennenkö auto lämpes, oli kosteeta.:heart:monet yöt oon tota kuunnella nuorramiessä öisin pohjammaan radalla
Sydänkäpyset.:heart:Ei voi mitään. Se on semmonen homma että :heart: