no miks tuolla menussa sitten on toi tolleen?tuskimpa rucolassa oikeesti on anjovista
joku muukin annos oli tolleen et suluissa oli anjovis.
no miks tuolla menussa sitten on toi tolleen?tuskimpa rucolassa oikeesti on anjovista
Caesar-kastikkeessa ainakin on anjovista.
mut eihän tos annoksessa ole cesar kastiketta.Caesar-kastikkeessa ainakin on anjovista.
mut eihän tos annoksessa ole cesar kastiketta.
en mä voi sitten sellasta ottaa kun on sit kosketuksissa muihin...ehkä siinä voi olla joku mitätön siru
Ehkä kanan marinadissa on sit ollut anjovista. Tai vaikkapa anjovispitoista kalakastiketta.mut eihän tos annoksessa ole cesar kastiketta.
Höh. No sit jää ottamatta.Ehkä kanan marinadissa on sit ollut anjovista. Tai vaikkapa anjovispitoista kalakastiketta.
Vähän niinkuin, mikähän se oli, joku raguletto tai jonkin pastakastike, siinäkin on anjovista.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30636835:
Mun isä on viimeksi todistettavasti päässyt polkemaan Simon & Garfunkelin tahtiin, Bridge over Troubled water on ollu listaykkösenä niihin aikoihin kun parhaat palani valui pitkin isän reittä
ettei vaan äetmuorin reittä?
Faija on sevverran hätänen luonne että rohkenen epäillä
Pahnanpohjimmainen, mulla on isosisko ja kaksi isoveljeäooksää esikko vai kuopus?
Oletko sä allerginen vai muuten vaan ei maita?Joo,älkää vaan kukaan koskaan viekö mua minnekkään syömään.... jokasessa jotain mitä en syö. Lasten annokset uppois
Pahnanpohjimmainen, mulla on isosisko ja kaksi isoveljeä
ronkeli :ashamed:Oletko sä allerginen vai muuten vaan ei maita?
No mutta! Entäs, jos vaan valitsisit annoksen, söisit sen ja sit vasta tutkisit tarkemmin ruokalistaa? Voisit yllättyä!ronkeli :ashamed:
No mutta! Entäs, jos vaan valitsisit annoksen, söisit sen ja sit vasta tutkisit tarkemmin ruokalistaa? Voisit yllättyä!
Ei missään nimessä,pitää tutkia.No mutta! Entäs, jos vaan valitsisit annoksen, söisit sen ja sit vasta tutkisit tarkemmin ruokalistaa? Voisit yllättyä!