ei custompyörässä meinaa saaja millään kevitettyä perseestä koska jalkatapit on siellä kaukana edessäJospa se nojailee eteen sen verran ettei tärisytä nii kovin pärziistä.
Semmosii suurimmalt osin noi hoodeen ajajat, ei taivu muutaku parta naamasta.:xmas:ei custompyörässä meinaa saaja millään kevitettyä perseestä koska jalkatapit on siellä kaukana edessä
on muuten aika vitukasta täällä pohjosessa asvaltillakin kun on niin helekatin kuoppaset tiet
noh, lohdutukseksi voidaan todeta että hoodee-ukkojen perse ei paljon kuopista kärsi kun mopo on kummiski valtaosan kesästä telakallaSemmosii suurimmalt osin noi hoodeen ajajat, ei taivu muutaku parta naamasta.:xmas:
No ovvarmaannii!
Sama täällä. Voisin ostaa muutaman lisätunnin vuorokauteen...Miks kelloon ei voi lisätä muutamaa tuntia?
Ihan hanurista että mulla ei oo aikaa tehdä kaikkee mitä haluisin.:|
Aika rautaset perseet noilla tuntuis vaan olevan.noh, lohdutukseksi voidaan todeta että hoodee-ukkojen perse ei paljon kuopista kärsi kun mopo on kummiski valtaosan kesästä telakalla
harva niillä juurkaan ajaa, ainkaan kauemmas
mää voin myydä halvalla pari tiimaaSama täällä. Voisin ostaa muutaman lisätunnin vuorokauteen...
Muutamasti on lapset saaneet omat tiskinsä jo koneeseen, mutta eiköhän nuo samat savotat oota minuakin kun kotiudun.Hetkon voin vajutella mahaa, sit on pakko syöksyä tiskaamaan ja viikkaamaan pyykkejä..:kieh:
Käyks luontovisa?=)mää voin myydä halvalla pari tiimaa
Litralla?Kun sitä hoetaan nesteytyksen yhteydessä, voisikohan olla perseet olalle? :attn:
Tunti rymytty metsässä! Ja sen ja tän Olut urheilujuomia parempi palautusjuoma | Yle Uutiset | yle.fi kunniaksi hörppäänpä yhden...
Meikäläinen ei edes penkkiurheile, mutta mun pitäis olla aika hyvin palautunut.Tunti rymytty metsässä! Ja sen ja tän Olut urheilujuomia parempi palautusjuoma | Yle Uutiset | yle.fi kunniaksi hörppäänpä yhden...
Siis noihan oli kai juuri niitä ihan perusliemiä, missä hiilihydraatteja hieman ja sit suoloja . Nestetasapainoa korjaavia. Eli ei lainkaan proteiinijuomia. Mä olisin toivonut vertailuun myös sitä pahanmakuista kookosvettä, mulla kun on sitä jauheena kaapissa paljon.Onneks prodesheikit on toimineet ihan hyvin, vaikka ei nekään hyvältä maistu, mutta että kaljaa, hyi hitto.
Mitkököhän kolme palautusdrinksuu on päässeet vertailtavaks...veikkaan että jotku karvalakkimallit.
Mitä se semmonen on, kerro heti!Siis noihan oli kai juuri niitä ihan perusliemiä, missä hiilihydraatteja hieman ja sit suoloja . Nestetasapainoa korjaavia. Eli ei lainkaan proteiinijuomia. Mä olisin toivonut vertailuun myös sitä pahanmakuista kookosvettä, mulla kun on sitä jauheena kaapissa paljon.
Just meinasin sanoa ettei miul kyl oikeen rahhaa ole..:snotty:Käyks luontovisa?=)
Lumoava luomujuoma...
Laimeaa, hieman suolaista, värikin vaaleansamea, kuin, hmmh... ehkä vähän kuin sperma!Lumoava luomujuoma...
Mä jo melkein innostuin kokeilemaan, mutta emmää sitte jos on karun makusta.
Mietin että riittäisköhän asiakkailla huumorintajua, jos lisäis tohon oven maksutapatarraan luontovisan.Just meinasin sanoa ettei miul kyl oikeen rahhaa ole..:snotty:
Sitähän nyt sais varmaan ilmasekskin lypsettyä.Laimeaa, hieman suolaista, värikin vaaleansamea, kuin, hmmh... ehkä vähän kuin sperma!