The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei custompyörässä meinaa saaja millään kevitettyä perseestä koska jalkatapit on siellä kaukana edessä

on muuten aika vitukasta täällä pohjosessa asvaltillakin kun on niin helekatin kuoppaset tiet
Semmosii suurimmalt osin noi hoodeen ajajat, ei taivu muutaku parta naamasta.:xmas:

No ovvarmaannii!
 
Miks kelloon ei voi lisätä muutamaa tuntia?
Ihan hanurista että mulla ei oo aikaa tehdä kaikkee mitä haluisin.:|
 
noh, lohdutukseksi voidaan todeta että hoodee-ukkojen perse ei paljon kuopista kärsi kun mopo on kummiski valtaosan kesästä telakalla

harva niillä juurkaan ajaa, ainkaan kauemmas
Aika rautaset perseet noilla tuntuis vaan olevan.
Tuttu hoodee ukko lähtee ajamaan Kreikkaan kesällä, siinä naureskelin että on varmaan hanuri kovilla - ei kuulema oo.
Aikamoisia retkiä heittävät.
 
Hetkon voin vajutella mahaa, sit on pakko syöksyä tiskaamaan ja viikkaamaan pyykkejä..:kieh:
Muutamasti on lapset saaneet omat tiskinsä jo koneeseen, mutta eiköhän nuo samat savotat oota minuakin kun kotiudun.:D

Pyykkien viikkaus on mun inhokkilaji. Lähes kaikkea muuta tekee joskus jopa ihan mielellään.
 
Onneks prodesheikit on toimineet ihan hyvin, vaikka ei nekään hyvältä maistu, mutta että kaljaa, hyi hitto.

Mitkököhän kolme palautusdrinksuu on päässeet vertailtavaks...veikkaan että jotku karvalakkimallit.:D
Siis noihan oli kai juuri niitä ihan perusliemiä, missä hiilihydraatteja hieman ja sit suoloja . Nestetasapainoa korjaavia. Eli ei lainkaan proteiinijuomia. Mä olisin toivonut vertailuun myös sitä pahanmakuista kookosvettä, mulla kun on sitä jauheena kaapissa paljon.
 
Siis noihan oli kai juuri niitä ihan perusliemiä, missä hiilihydraatteja hieman ja sit suoloja . Nestetasapainoa korjaavia. Eli ei lainkaan proteiinijuomia. Mä olisin toivonut vertailuun myös sitä pahanmakuista kookosvettä, mulla kun on sitä jauheena kaapissa paljon.
Mitä se semmonen on, kerro heti!:D
 
IhQ
Mitähän leipois synttäreille..? Juustokakkua ainakin mut muuta (veli jos tulee käymään niin se oottaa juustokakkua kuitenkin :D )..olisko pitsa tarpeeks helppo suolainen? En tiiä viittiskö ees täykkäriä tehdä kun en oo kutsunu oikeestaan ees ketään, lähinnä sanonu että saapi tulla jos haluaa mutten keitä ku kahvit.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä