Onko siulla perunoita? Silloin voisi esim. tehdä jauheliha-perunasoselaatikon.Mitäs laatikoita sitä sitten tekis kun oon kyllästynyt makaroonilaatikkoon.Tosin ei mulla kyllä ole mitään muita laatikkotarvikkeita ja kauppaan en sen takia lähde.
Onko siulla perunoita? Silloin voisi esim. tehdä jauheliha-perunasoselaatikon.Mitäs laatikoita sitä sitten tekis kun oon kyllästynyt makaroonilaatikkoon.Tosin ei mulla kyllä ole mitään muita laatikkotarvikkeita ja kauppaan en sen takia lähde.
Eipä ole tällä kertaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30630879:Onko siulla perunoita? Silloin voisi esim. tehdä jauheliha-perunasoselaatikon.
Aineet vuokaan, sekoitus ja uuniin.mikäs se periaate oli,ei jaksa muistaa.
Pienellä fiksauksella tota vois koittaa.Joku toinen päivä koska nyt ei ole mitään kookoskermaa tai maitoa eikä muitakaan kermoja. : /Tinkuliini, mie oon keittänyt vähän aikaa riisiä kasvis tai kanaliemessä, sit heittäny ne voideltuun uuniastiaan, ruskistanut broileria,sipulia ja mausteita pannulla, riisin sekaan noi, lisäksi paprikaa ja ananasta tai hmp ja herkkusieniä.
Sekaan kookoskermaa tai maitoa tai vaikka kookos-limekermaa.
Kypsennä uunissa n 30-40 minuuttia 175-200 asteessa. Vilkuile välillä. kannattaa käyttää kantta tai foliota ettei riisi tummu liikaa.
Jauhelihapihvejä ja broileri sit johonki wokkiin tai kanasalaattia.:wave:
Mun suikalelihakastike meni vähän plörinäks...siitä tulee liian ohkasta
Entäs mitä mä taion tosta jiilihasta ja broilerisuikaleista? Tänään olis hyvä tehdä niin olis sitten ensviikolle ruokaa.
Ilmankos se opiskelu on niin hankalaa...
Taasko iskä...?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30630999:Hevonvittusaatana ny riitti, puhelinnumero lähtee vaihtoon
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30630999:Hevonvittusaatana ny riitti, puhelinnumero lähtee vaihtoon
Liian työlästä just nyt. Pihvit tulis nopeemmin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631017:Tee Tinku lihapullia .
Pihvejä sit. Mie tekasin eilen murekkeen. Sekin tulee vähällä vaivalla.Liian työlästä just nyt. Pihvit tulis nopeemmin.
Mureke.... sisään fetajuustoa tai kurkkusalaattiaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30631033:Pihvejä sit. Mie tekasin eilen murekkeen. Sekin tulee vähällä vaivalla.
Kaurahiutaleet ajaa saman asian, ei tartte korppujauhoja.Mut mulla ei oo korppujauhoja:headwall:
käyks kaurahiutale-vehnäleseet?Kaurahiutaleet ajaa saman asian, ei tartte korppujauhoja.