The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tinkuliini, mie oon keittänyt vähän aikaa riisiä kasvis tai kanaliemessä, sit heittäny ne voideltuun uuniastiaan, ruskistanut broileria,sipulia ja mausteita pannulla, riisin sekaan noi, lisäksi paprikaa ja ananasta tai hmp ja herkkusieniä.
Sekaan kookoskermaa tai maitoa tai vaikka kookos-limekermaa.
Kypsennä uunissa n 30-40 minuuttia 175-200 asteessa. Vilkuile välillä. kannattaa käyttää kantta tai foliota ettei riisi tummu liikaa.

Viimeksi muokattu:
Tinkuliini, mie oon keittänyt vähän aikaa riisiä kasvis tai kanaliemessä, sit heittäny ne voideltuun uuniastiaan, ruskistanut broileria,sipulia ja mausteita pannulla, riisin sekaan noi, lisäksi paprikaa ja ananasta tai hmp ja herkkusieniä.
Sekaan kookoskermaa tai maitoa tai vaikka kookos-limekermaa.
Kypsennä uunissa n 30-40 minuuttia 175-200 asteessa. Vilkuile välillä. kannattaa käyttää kantta tai foliota ettei riisi tummu liikaa.
Pienellä fiksauksella tota vois koittaa.Joku toinen päivä koska nyt ei ole mitään kookoskermaa tai maitoa eikä muitakaan kermoja. : /

Josta tulikin mieleen että voisi sitä kaurakermaa joskus kokeilla johonkin kun tuolla toisaalla oli.

Tinkuliini, ihan omien mieltymyksien mukaan voi laittaa mieluisia aineksia ja varmaan kaurakerma sopii. Riisin sijaan voi käyttää vaikka riisi-ohraa.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Koska palsta on todistanut, että miehet ei osaa käydä kaupassa niin meinasin olla menemättä tänään. Mut pergalese, röökit alkaa käydä vähiin joten lie pakko.
Veskipaperia on, joten sitä en tartte. Mitähän mä ny kauppareissulta osaisin paheksuttavasti unohtaa säilyttääkseni miehisyyteni?

Hmmmm... en kaipaa mungopapuja, terveyssiteitä, rooibosteetä, taloussuklaatia enkä värjäyssampoota. Joten jos mä noi sillai sopivasti unohdan kauppaan, niin sit voitte gauheesti paheksua ja todeta, että miehet ny vaan ei osaa käydä kaupassa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä