Mukavaa helmikuuta kaikille! Pian ollaan keväässä, parhaassa vuodenajassa - silloin tuntuu että itsekin herää eloon
Ja esikoinen täyttää 3 viikon päästä 8 vuotta! Mihin tää aika menee??
Tervetuloa joukkoon
Quumeilija! :wave:
Tammikuulle saatiinki hienosti plussia. Onnittelut vielä plussanneille :heart: Haamuilijoille vahvistumista :heart: Toivottavasti saadaan helmikuussa vähintään sama määrä
Mammi78, samalta suunnalta ollaan. SatKs myös täällä suuntana sitten aikanaan
Onko teillä parempaa kirjanpitoa ja kuinka pian oviksen jälkeen oireita on ollut?
Esikoisesta oireet alkoi vasta rv7+ ja siitä eteenpäin pidin tarkkaa kirjaa neuvolakorttiin. Silloin nuorena en edes älynnyt kirjata mitään aikaisempia, jos niitä oli
Kuopuksesta se maidon maku muuttui heti, kun kiinnittyi, kun esikoinen siitä kietäytyi ja plussan aikaan olin 2 viikkoa todella väsyny. Muuten ei ollutkaan mitään. Nyt tuntuu et seurailen
kuviteltuja oireita liiankin tarkkaan...
Heidip oikee asenne! Mitä sitä taukoilemaan
maistelet vielä vähän greippimehua...
En taida uskaltaa.. Oon 100% varma, että maca-jauhe aiheutti mulle kahdet välivuodot tuossa viime kierrossa :x Eikä mulla nyt ole hinkua saada ihan loppuvuoden beibiä
(oon ite marraskuun lapsi), että seuraavat 2 kiertoo mennään pikemminkin tjottailemalla ja seuraamalla kropan toimintaa ja ehkä vähän avitettunakin. Katsotaan mitä lääkäri tuumaa perjantaina 13.päivä.
Gorthaur :hug:
Tuli muuten mieleen, että en ainakaan pikaisesti löytänyt odottajista kolmatta odottavien pinoa, olisiko ideaa laittaa sellaista pystyyn?
Peukku tälle :wave: Perässä tullaan jossakin vaiheessa
aamulla ihan tosi laimeasta pissasta ihan negaaki negamman negan. Siis OVIStikkuun ja aattelin ettei se minun kierto varmaan oo ees alakanu sitte. Ko jos olis niin eikö siinä sitte JOTAKI näkyis?
Jos pissa on ollut liian laimeeta niin näyttääkin herkästi negaa
Ootko uutta testiä tehnyt pidemmällä pidätyksellä?
Mun on silti huono vastata noihin tikkujuttuihin mitään, kun koko kierron näytti molemmilla
(one step ja rfsu) testeillä suhteellisen vahvaa viivaa. Sainkohan vaan 2 tyylipuhdasta negaa |O
Laitatko muuten tietojasi uudestaan, kun menin tuossa päivitellessä sähläilemään :snotty:
Omaan napaan ei erikoista, vuoto alkaa loppumaan pikkuhiljaa niin päästään harjoittelemaan talletuksia