Arvatkaas mitä? Täällä aukesi hanat yllättäen
Taisi tulla tehtyä ns. surutyö jo tuolloin tiistaina niin ei edes harmittanut, vaan päinvastoin. Hitot me millekään taukokierroille aleta vaan uutta yritystä putkeen
Huomenna mennään sitten katsomaan hyvällä omallatunnolla yhden artistin esiintymistä
Uuteen kiertoon toivottavasti
hiukan maltillisemmin, jos ovista tikuttaisi limojen perusteella tai sitten vasta kp21 alkaen.
Alkuperäinen kirjoittaja Wanhan Willan nuori emäntä;30620139:
Milloin olette saaneet ed. raskauksissa plussan, siis aikasintaan kp/dpo?
Esikoisesta tein ekan testin vasta, kun menkat oli jo pari viikkoa myöhässä. Testiviiva piirtyi jo ennen kontrolliviivaa niin ei siinä ollut edes tulkittavaa
Olin jo luovuttanut tärpin suhteen etten enää rekisteröinyt kuukautisten alkamispäiviä. Sen 1½ vuoden aikana en muista edes tehneeni kovin montaa raskaustestiä..
Kuopuksesta näkyi plussa vasta labran kokeessa vaikka tiesin jo viikkoja aiemmin olevani raskaana ja neuvolanki kirjoille mut otettiin jo paljon ennen plussan näkymistä.
Molemmista on merkitty plussaus rv6+3 (kiertopäivät oli tuolloin ~30
tänään tarkistin), kp45 taisi olla.
Kolmannessa raskaudessa plussaa ei ehtinyt testeissä näkyä. Raskausoireet ja niiden katoaminen vuodon ja supistusten alkaessa varmisti asian. Oli hoitajankin mukaan selvä keskenmeno rv4+5
(pilleriraskaus).
Mä tossa tuumin että miksei kukaa(?) täällä testaile cb:n digitaalisella raskaustestillä?
Siinä on oma jännityksensä tiirailla puhdasta valkoista ja vetää ne viivalasit päähän
Mä en raaski ostaa noita digejä ennen kuin saan testiin edes oikean haamun/viivan
Mikäs muiden
piinailijoiden tilanne? Teitä oli joukossa vielä useampikin
Lasihelmelle pahoittelut uudesta kierrosta :hug:
Kyllä sä
viipulainen vaan olet raskaana, noin selkeää tulosta ei ole 2+:lla nähty miesmuistiin :heart: Mitä oon tuolla hätähousuissa tiiraillut muidenkin puhtaan valkeita tikkuja.. ja niitä omia