Tottakai, oot niinkuin vip-vip :xmas:Mut mä oon erikois vippi...eiks ni
Tottakai, oot niinkuin vip-vip :xmas:Mut mä oon erikois vippi...eiks ni
Mä meinaan kattoo enkelit ja demonitJahas. Klo 21 alkais Neuvottelija, Rööperi, sekä Enkelit ja Demonit.
Jeesatkaas mua löytämään netistä toimiva arpakuutio. Ny tarttis heittää noppaa, eikä mulla ole täällä ensimmäistäkään lautapeliä.
Neuvottelija kuulostaa tylstältä, rööperi oli ahdistava ja kamala, niin mun ääni menee enkeleille ja demoneille.Jahas. Klo 21 alkais Neuvottelija, Rööperi, sekä Enkelit ja Demonit.
Jeesatkaas mua löytämään netistä toimiva arpakuutio. Ny tarttis heittää noppaa, eikä mulla ole täällä ensimmäistäkään lautapeliä.
tota ekaa vähän epäilin mut nyt uskonMitähän hittoa
No, tuliks selväks tinku
en katsois noista mitään en edes rööperiä vaikka on kotimainen mutta ei pysty.Jahas. Klo 21 alkais Neuvottelija, Rööperi, sekä Enkelit ja Demonit.
Rööperi on kyl hyväen katsois noista mitään en edes rööperiä vaikka on kotimainen mutta ei pysty.
mä en tykkää siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30629419:Rööperi on kyl hyvä
Kuinka vanhaks pitää elää, et tulee kärsivällisemmäksi?
Ei se o iästä kiinni.Kuinka vanhaks pitää elää, et tulee kärsivällisemmäksi?
Isäukkoni on seitenkymppinen. Ei ikä ainaskaan vielä ole kärsivällisyyteen vaikuttanu. Aina vaan mahoton määrä elohopeaa persiissä.äitin isä alko vaikuttaa aika lepposelta kun hän oli 85
Lidlissä on myynnissä pistaasi- ja hasselpähkinäjäätelöä, ihan älyttömän hyvää.Tekee mieli jäätelöä
mut ei ole.
Vähintään mun ikäseks :vampire:Kuinka vanhaks pitää elää, et tulee kärsivällisemmäksi?
No ota klementiini, mä tarjoonTekee mieli jäätelöä
mut ei ole.
Tuu tänne, mä tarjoon. Olis Valion trio-jäätelöä.Tekee mieli jäätelöä
mut ei ole.
Lukko :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30629481:Iltaa
Ihan mahtava peli, mikäs sen hienompaa ko 5-0 voitto Tapparasta
Oltii kaupassa peliosastolla, poikien isä oli mein mukana, sitte ku lähettiin siitä, molemmilla oli peli kädessä, sillä x-box360 ja meillä ps4, katottiin pelejä, nii molemmilla Need for speed rivals. Jokseenkin koomista
Nyt mä ootan, että pojat nukahtaa ja pääsen harjotteleen
onks klementiini jätskii?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30629468:No ota klementiini, mä tarjoon
Oi namiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30629487:Tuu tänne, mä tarjoon. Olis Valion trio-jäätelöä.