no miksei ??
kyllä mulle vähempikin kelpaa....jos se auttais asiaa jotenkin.
no hiinä ja hiinä että yltäis keskimittaan
no miksei ??
kyllä mulle vähempikin kelpaa....jos se auttais asiaa jotenkin.
ei auta arvailut ...täytyy kokeillano hiinä ja hiinä että yltäis keskimittaan
Mua on lakannu namuset kutsumasta, ko aloin taas ostelemaan pähkinöitä ja hedelmiä naposteltavaks ja jätin herkutArvatkaa himoittaako mua noi makeet ja suolaset namit tuolla kaapissa...ne oikeen kutsuu mua mut en mä voi ottaa niitä:kieh: Viikon siellä jo huudellu ja nyt ne jo karjuu siellä!
Toi kutsu koskee vissiin vaan naarasotuksia?voisko joku tulla meiile lakasemaan?
lattiat täynnä hylsyjä
Joo mutta näinhän mä saan oikeestaan tosi paljon asiakkaita, eli kiitos mainostuksestaNo oisit kertonut yksärillä niin oisin pitänyt salaisuutes että :stick: vaan itelles.
Sano vaan suoraan, että haluut että se joku on tinku . Ettet sit turhaan pety, kun sinne tuleekin aakoo.voisko joku tulla meiile lakasemaan?
lattiat täynnä hylsyjä
no minähän en noita ole ostanut niin eipä tule syötyäkään mutta julmaa tällänen kiusaaminen.Mua on lakannu namuset kutsumasta, ko aloin taas ostelemaan pähkinöitä ja hedelmiä naposteltavaks ja jätin herkut
Tästä hyvästä saan sitten varmaan vipin sinne....Joo mutta näinhän mä saan oikeestaan tosi paljon asiakkaita, eli kiitos mainostuksesta
Anna ne jollekkin jos et ite halua syödä?no minähän en noita ole ostanut niin eipä tule syötyäkään mutta julmaa tällänen kiusaaminen.
En mä niitä voi pois antaa.Anna ne jollekkin jos et ite halua syödä?
Sit kannattee varmaan vaan sietää sitä huutoa, ellet aio syödä etkä lahjottaa poisEn mä niitä voi pois antaa.
Tottakai, te ootte kaikki vippejä!Tästä hyvästä saan sitten varmaan vipin sinne....
Pakkohan se on kun niitten pitäs siellä pysyä...saisin mä niitä syödä mutta en viitsi. Mut pois en niitä voi antaa.Sit kannattee varmaan vaan sietää sitä huutoa, ellet aio syödä etkä lahjottaa pois
Ei toi viel...Pitäskö hankkiutua hoitoon, kun oon kuunnellut HIMin Join Me:ta kohta viistoista kertaa putkeen? HIM on yks mun suosikkiorkesteri kautta aikain, mut sit jossain menee se raja.....
Okei. Oon turvassa vielä hyvän tovin.Ei toi viel...
Jos et puoleen vuoteen keksi muuta kuuneltavaa niin sit.
Mut mä oon erikois vippi...eiks niTottakai, te ootte kaikki vippejä!
Tietovempaimissa huumori on yleensäkin mustaa.Olen asentanut eilisestä asti (no välillä tehnyt muutakin) Android-ohjelmointiympäristöä tähän masiinaan, ja aina on joku pielessä. Kohta loppuu hjuumori.
Tottakai, oot niinkuin vip-vip :xmas:Mut mä oon erikois vippi...eiks ni