Näkisitpä toteutuksen :saint:Minkälaisia bileitä sie oikeen suunnittelet?? :O
Viimeksi meni aika hurjaksi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30628977:Näkisitpä toteutuksen :saint:
Taloudellinen ja kätevä emäntä. +++
Ei sulla sattuis olemaan sinkkusiskoa?
Ja miul jos on synttärit siinä viikonloppuna ollu niin en mie pystyis muutenkaan..9.2. on maanantai. Ei taida viitsiä silloin. Töiden takia.
Mää oon lomalla9. helmikuuta olis käyntiä tsadissa ellei teillä ole sitä ennen käyntiä Lapissa
Napostele vihanneksia. Ne on hyviä .Mitä sitä tekis kun kotona tekee mieli napostella koko ajan?
Juo vettä.Mitä sitä tekis kun kotona tekee mieli napostella koko ajan?
ihan OK peruspunkku
voin jäähäkki tai tulla jo sunnuntainaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30629001:Jäätkö Ruutis yöksi tsadiin?
Mä juon usein vettä. Kävin savulla ja join vettä.Juo vettä.
Eikä ne lihota. =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30629007:Napostele vihanneksia. Ne on hyviä .
no ei tässä mitään juhlaa nyt olekaan enkä mä tota ole edes ite ostanut.ihan OK peruspunkku
mulle kelpaa jos vaan raskit tarjotano ei tässä mitään juhlaa nyt olekaan enkä mä tota ole edes ite ostanut.
Tuohonhan vois vaikka elokuvamiitti taipua.voin jäähäkki tai tulla jo sunnuntaina
Mitä sie touhuat siellänyt ottaa päähän...no okei,ei ihan tosissaan mut vähän. ajatus jo lämmittää mieltä vaikka toteutus ei onnistunut.
mulle kelpaa jos vaan raskit tarjota
Hienosti kaadettu ko ei pöydälle roiskunu yhtään.
Enhän mä sanonut että mä mitään touhuanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30629055:Mitä sie touhuat siellä