seitsemän vuotta tiibetissä. ja juuri niin kauan se kestikin.
seitsemän vuotta tiibetissä. ja juuri niin kauan se kestikin.
no sitten todellakin laitat kun käy noin näppärästi.Laitan netin kautta. Mulla on tunnukset veikkaukseen.
samixii ollaan :heart:mää voin kyllä lähteä ceedeegeelle kaveriksi lehvaan
tykkään kotimaisista
mää voisin tulla, mitä sulla on?Kuka tulee mun kans juomaan tota punkkua?
Seuraava ketjumiitti elokuviinnyt kun alan muistelemaan niin en määkään ole käyny lehvassa moniin vuosiin
voi helposti olla kymmenenkin
Milloin mennään? :xmas:mää voin kyllä lähteä ceedeegeelle kaveriksi lehvaan
tykkään kotimaisista
Vois vaikka mennäkkin. Ja ketjumiitti elokuviin seuraavan kerran. Mitenköhän myö osattaisiin olla siellä hiljaa :snotty:Mennäänkö joku kerta yhdessä leffaan? En oo käyny muutamaan vuoteen.
Mortdecai, just kattelin että tuo vois olla kiva.Mie voisin mennä kattoo sen Deppin uusimman, komedian.
No se pitäis ottaa pidemmän kaavan kautta, eka syömään ja sieltä leffaan ja sieltä baariin ja sieltä pilkun jälkeen grillin kautta nukkumaan.. tjsp.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30628919:Vois vaikka mennäkkin. Ja ketjumiitti elokuviin seuraavan kerran. Mitenköhän myö osattaisiin olla siellä hiljaa :snotty:
Mie luin, että pillun jälkeen :O :ashamed:No se pitäis ottaa pidemmän kaavan kautta, eka syömään ja sieltä leffaan ja sieltä baariin ja sieltä pilkun jälkeen grillin kautta nukkumaan.. tjsp.
Pitänee sen jälkeen mennä baariin mesoamaan. Tai on yksi tapa olla hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30628919:Vois vaikka mennäkkin. Ja ketjumiitti elokuviin seuraavan kerran. Mitenköhän myö osattaisiin olla siellä hiljaa :snotty:
Saattas olla vapaata silloin. Lappiin mulla ei ole mitään asiaa.9. helmikuuta olis käyntiä tsadissa ellei teillä ole sitä ennen käyntiä Lapissa
No mutta sitten tutustutaan paremmin toisiimme.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30628934:Mie luin, että pillun jälkeen :O :ashamed:
Eli koko viikonlopun miittihän tuosta tulisi
mää voisin tulla, mitä sulla on?
:ONo mutta sitten tutustutaan paremmin toisiimme.
höh.mää oon tsadissa pikkusen ennen9. helmikuuta olis käyntiä tsadissa ellei teillä ole sitä ennen käyntiä Lapissa
Ihan juttelua ajattelin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30628944::O
voi apua teidän kanssa
Minkälaisia bileitä sie oikeen suunnittelet?? :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30628934:Mie luin, että pillun jälkeen :O :ashamed: