Miksi miehet eivät "saa" käyttää hameita? Vastaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mörkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mörkö

Vieras
Helppoon kysymykseen helppo vastaus: miksipä nyt vahvemman sukupuolen edustaja (eli mies) haluaisi alentua heikomman sukupuolen tasolle käyttämällä naisten vaatteita. Sen sijaan on kunnioitettavaa, jos nainen haluaa astua ylemmäs ja käyttää housuja.

Suurin syy siihen ettei mies laita hametta/kaapua on seisokin näkyminen, sanoi egyptiläinen mies, jolla kyllä oli kaapu kotona kaapissa.

Housut muuten alunperin olivat nimenomaan naisten vaate.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Suurin syy siihen ettei mies laita hametta/kaapua on seisokin näkyminen, sanoi egyptiläinen mies, jolla kyllä oli kaapu kotona kaapissa.

Housut muuten alunperin olivat nimenomaan naisten vaate.

Kalsarit alle.

Ei miehen tarvitse keneltäkään kysyä lupaa hameen käyttöön. Mies pukee päälleen aivan mitä haluaa samoin kuin nainenkin tekee. Myös hameen jos näin itse haluaa, sehän on alun perin miesten vaate.

Sen jälkeen kun naiset alkoivat käyttää housuja kuoli myös sääntö että miehet eivät saisi käyttää hametta, ja yli 50% maailman miehistä käyttääkin jotain helmallista tai mekkomaista vaatekappaletta. Miesten helmalliset vaatekappaleet ovat myös pikku hiljaa palaamassa länsimaiseen kultturiin, riippumatta siitä mitä muutamat ahdasmieliset tiukkapipot ajattelevat asiasta.

Miehelläni on hame, pitkä ja musta. Kuulemma erittäin mukava kotiasu nimenomaan miespuoliselle. Ulkona hän ei sitä käytä kuin ehkä joskus festareilla, wappuna tms.

Hame on oikein mukava vaatekappale, niin kesällä kuin talvellakin. Itse kuljeskelen kerran viikossa hameessa ja muutenkin naiseksi laittautuneena ihmisten parissa. Ihmettelen, ettei miehiä hameessa todellakaan juuri näe.

Tuosta pullotuksesta sen verran, että housuista se voi näkyä, mutta hameesta ei.Laskeutuuhan hame sen verran väljästi kuitenkin - ja alushousuthan siellä alla toki ovatten...

[QUOTE="Minna-Maaria";22000204]Hame on oikein mukava vaatekappale, niin kesällä kuin talvellakin. Itse kuljeskelen kerran viikossa hameessa ja muutenkin naiseksi laittautuneena ihmisten parissa. Ihmettelen, ettei miehiä hameessa todellakaan juuri näe.

Tuosta pullotuksesta sen verran, että housuista se voi näkyä, mutta hameesta ei.Laskeutuuhan hame sen verran väljästi kuitenkin - ja alushousuthan siellä alla toki ovatten...[/QUOTE]

Eivät kalsarit kuulu esim. kiltin alle tai aasialaisten kietaisuvaatteiden kanssa.

oon käyttäny naisten vaatteita 30 vuotta.alkoi kokeilemalla äidin pikkareita ja sukkiksia.
15v taaksepäin mulla oli tyttöystävä jolle tää oli ihan ok,olin hänen kanssaan ulkonakin naiseksi laitettuna.nykyään käytän jokapäivä naisten asuja.
tiedän että suuri osa on sitä mieltä että oon hullu sairas etc. ehkä olenkin,mutta ketä se loukkaa tai satuttaa kun olen tälläinen?
ei varmasti ketään. vai aiheutanko tällä jollekin jotain pahaa tai kärsimystä?

Kyllä meillä on ollut kiltti käytössä. Hyvinkin miehekäs asuste ja kun kerran sai pitää tuota kesähelteillä, niin on ollut suosikkiasuste kotosalla ollessa ainakin.

Kyllä meillä on ollut kiltti käytössä. Hyvinkin miehekäs asuste ja kun kerran sai pitää tuota kesähelteillä, niin on ollut suosikkiasuste kotosalla ollessa ainakin.

Jep Jep! Tosi miehekäs :D

scottish-costume.jpg

Helppoon kysymykseen helppo vastaus: miksipä nyt vahvemman sukupuolen edustaja (eli mies) haluaisi alentua heikomman sukupuolen tasolle käyttämällä naisten vaatteita. Sen sijaan on kunnioitettavaa, jos nainen haluaa astua ylemmäs ja käyttää housuja.

Ei pidä paikkaansa, minä käyttäisin useampaa hametta ja mekkoa jopa päivittäin, jos se olisi enemmän kannatettavaa.
Hannutyttö