Keskustellaanko siitä kuinka HappyGirl91 ei ole kuka väittää olevansa?

• Viestiketjun aloittaja Provon paljastus
  • Ensimmäinen viesti
Provon paljastus
Rupesin vaan taas tuon yhden ketjun innoittamana miettimään, että vieläkö jotkut uskoo että häppäri on se, kenen väittää olevansa? Vai onko jo kaikille selvää että se vaan provoaa? Mietityttää lähinnä että kenenköhän kuvia se on tänne laitellu? Millainenkohan ihminen häppäri oikeasti on? Koska kukaanhan ei ole nähnyt minkänäköinen häppäri on.

et joo
AV:laiset taitaa tietää paremmin näistä pahemmista trolleista. AV:n oikeus harmaaseen nikkiinkin poistettiin ihan varmasti trollauksen vuoksi. Nyt AVNn trollit ovat täällä kaksplussassa. Juttujen tasosta nimittäin huomaa ja trollauksien määrästä.

menkää ulos
Mulle tulee aina mieleen tälläsistä ketjuista että jotkut elää pikkaisen liikaa elämäänsä netissä. Sitten kun elää pelkästään netissä niin se ulkomaailma kuulostaa varmasti tosi vieraalta. Kukaan muu ei jaksa edes miettiä tollasia. happygirl on ärsyttävä mutta kyllä mä tunnen ulkomaailmassa sitä paljonkin ärsyttävämpiä ihmisiä. Riippuu varmaan missä asuu että mikä ihmetyttää.

dDd
Rupesin vaan taas tuon yhden ketjun innoittamana miettimään, että vieläkö jotkut uskoo että häppäri on se, kenen väittää olevansa? Vai onko jo kaikille selvää että se vaan provoaa? Mietityttää lähinnä että kenenköhän kuvia se on tänne laitellu? Millainenkohan ihminen häppäri oikeasti on? Koska kukaanhan ei ole nähnyt minkänäköinen häppäri on.
Kuka hullu nyt kuvansa laittaisi tällaiselle suht suositulle palstalle? :D

Miksi keskusteltaisiin, minkä takia?

Ideahan kai on, että on erilaisia mielipiteitä ja sit voi keskustella. Mulle ainakin on sama, onko nikin takana joku ihan oikea vai joku joka vaan haluaa olla sitä mieltä mitä kertoo olevansa :D

• Tykkää
Reactions: Bella@

Yhteistyössä