auttakaa! mistä tietää kun avioliitto tullut tiensä päähän? oliko se tässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puoliso1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="totuus";30586119]Olet sitten myös päättänyt, että sille miehelle ei tule ollenkaan krapulaa kietaistuaan yhden illan aikana ne 12 kaljaa.[/QUOTE]

Ai, missä kohtaa?
Käsittääkseni olen todennut, että mun mielestä krapulaa on turha käyttää tekosyynä kaikesta laistamiseen.

[QUOTE="totuus";30586119]Olet sitten myös päättänyt, että sille miehelle ei tule ollenkaan krapulaa kietaistuaan yhden illan aikana ne 12 kaljaa.[/QUOTE]

Mun mies ottaa pe tai la noin 10 kaljaa eikä sillä ole krapulaa seuraavana päivänä.

Mullakin saattaa mennä joskus viihdeiltana sama määrä eikä ole krapulaa.

Itse en tuota mieheni ottamista vkl pahana pidä. Ei se häntä/olemusta miksikään muuta. Ei hoipu eikä sammuile tms.

Jos on ottanut koko ajan niin saattoi tietää/arvata mitä/millaista elämä tulevaisuudessa on.

Ei sitä voi tietää. Itsekin ryyppäsin nuorena opiskeluaikoina melkein joka viikonloppu ihan reilusti, mutta lopetin aikuistuttuani viinan kanssa läträämisen. Toki edelleen saatan ottaa pari saunasiideriä muutaman kerran vuodessa, mutta kännijuomisen olen lopettanut kokonaan.

[QUOTE="vaimo";30587319]Ei sitä voi tietää. Itsekin ryyppäsin nuorena opiskeluaikoina melkein joka viikonloppu ihan reilusti, mutta lopetin aikuistuttuani viinan kanssa läträämisen. Toki edelleen saatan ottaa pari saunasiideriä muutaman kerran vuodessa, mutta kännijuomisen olen lopettanut kokonaan.[/QUOTE]

En sanonutkaan että tiesi vaan että saattoi tietää/arvata.

Yhteistyössä