?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikös tämä pitäisi selvitä ihan sillä, että tutkitaan kummasta aukosta tämä neste tulee. Klitoriksen kohdalta eli virtsarakosta (pissaa) vai vaginasta. Ei vaginaan varmasn mitään erillistä putkea ole että virtsaa sieltä voisi tulla.
Vai mistä se neste tulee miehet?
Naisen virtsaaukko on samassa kohtaa kun klitoris. En tiedä oletko mies vai nainen, mutta minä olen nainen ja tiedän missä on klitoris ja mistä pissaan.
"Kemiallinen analyysi paljasti, että nesten on virtsan kaltaista"
Luetun ymmärtämisessä siis tuollakin toimittajalla vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja günt;30585698:Voi herranjumala, kenelläköhän siinä luetun ymmärtämisessä on vikaa!?
Se on virtsankaltaista siksi, että siinä on "myös hieman sellaisia entsyymejä, joita on miehen siemennesteessä." Näistä entsyymeistä huolimatta "suihkulähdeorgasmin neste on sittenkin pääosin pissaa."
:headwall:
Väittävätkö virtsateoreetikot myös, että virtsarakossa on takaportti, jossa pissa pääsee emättimeen ruiskutakseen sieltä ulos? Normaalista virtsa-aukosta (mikä sen virallinen nimi nyt oli) se ei nimittäin myöskään voi suihkuta sellaisella paineella & leveydellä.
Väittävätkö virtsateoreetikot myös, että virtsarakossa on takaportti, jossa pissa pääsee emättimeen ruiskutakseen sieltä ulos? Normaalista virtsa-aukosta (mikä sen virallinen nimi nyt oli) se ei nimittäin myöskään voi suihkuta sellaisella paineella & leveydellä.
Alkuperäinen kirjoittaja günt;30585731:Kaltaisellani "virtateoreetikolla" herää tietysti heti kysymys, että kun ko. neste on kiistatta osoitettu koostumukseltaan pääosin kuseksi, niin mikä siinä on niin kamalaa, että tätä on mahdotonta hyväksyä? Mikä siinä siis on niin vastenmielistä, että mieluummin uskotaan vaikka joihonkin tieteelle tuntemattomiin naisen kehossa piileskeleviin salaperäisiin rauhasiin? Uskovatko samat ihmiset myös jumaliin?
Ois kiva nähdä toi alkuperäinen tutkimus. Mä olen melko varma, ettei siinä kerrota, että kyseinen neste tulisi virtsaputkesta tai edes virtsarakosta. Kun jo aiemmin on selvitetty skenen rauhaset ja se ettei neste erity virtsateistä, ton tutkimuksen ainoa uusi anti lienee nesteen kemiallinen koostumus.
Mutta kerro sä mulle, millainen ihminen kuvittelee iltapäivälehtien artikkeleita sanasta sanaan faktaksi!