The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30584542:
Mutta jos kirkkain silmin sitten kertoo ettei ketään tapaile niin eikös se ole valehtelua :O. Tää voi nyt olla liian monimutkaista miulle :D.
On. Ite arvostan sitä et molemmat osapuolet ovat rehellisiä, vaikka ei mitään kummempaa haluaisikaan toisista kuin läheisyyttä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30584542:
Mutta jos kirkkain silmin sitten kertoo ettei ketään tapaile niin eikös se ole valehtelua :O. Tää voi nyt olla liian monimutkaista miulle :D.
Mutta kertoo kenelle? Sille jota salatapailee vai sille jota oikeesti tapailee ...jos tapailee.

En ole ikinä seurustellut vain yhden tyypin kanssa kerrallaan. Jotenkin se vaan alkoi ahdistaa jos piti olla vain yhden kanssa. Yksin olo ei ahdistanut ikinä, mutta yksin vain jonkun omaisuutta alkoi ahdistaa heti. Seurustelu oli kivaa kun oli useampi poikaystävä. Kait se oli jännää tjn..

No sitten tulee kuvernaattori joka oli super ihana ja lopetti moisen pelleilyn ilmoittamalla ettei hän ala tuota peliä, se on joko hän yksin tai ei ollenkaan enkä suinkaan ole ainut nainen maailmassa joten odotella hän ei rupea. Pakkohan se oli sitten alkaa yksiavioiseksi. Ei ole kaduttanut.

Mutta jotenkin ymmärrän nuo salasuhteet.. Vaikka ne on tosi kurjia tietty sellaiselle joka itse on tosissaan.

Viimeksi muokattu:
En ole ikinä seurustellut vain yhden tyypin kanssa kerrallaan. Jotenkin se vaan alkoi ahdistaa jos piti olla vain yhden kanssa. Yksin olo ei ahdistanut ikinä, mutta yksin vain jonkun omaisuutta alkoi ahdistaa heti. Seurustelu oli kivaa kun oli useampi poikaystävä. Kait se oli jännää tjn..

No sitten tulee kuvernaattori joka oli super ihana ja lopetti moisen pelleilyn ilmoittamalla ettei hän ala tuota peliä, se on joko jään yksin tai ei ollenkaan enkä suinkaan ole ainut nainen maailmassa joten odotella hän ei rupea. Pakkohan se oli sitten alkaa yksiavioiseksi. Ei ole kaduttanut.

Mutta jotenkin ymmärrän nuo salasuhteet.. Vaikka ne on tosi kurjia tietty sellaiselle joka itse on tosissaan.
ne ovat todella kurjia niille jotka tosissaan ovat. niillä rikotaan ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30584595:
Itse olen aina tehnyt sinkkuna ollessani selväksi, etten halua kuin pelkän panosuhteen ja ollaan yhdessä sit sovittu pelisäännöt mil mennään.
Ainahan niitä sääntöjä voidaan tehdä mutta matkan varrella voi kuvio muuttua ja tulla vaikka tunteita peliin ja siinä sitä sitten ollaan.

Mut jos ei tiedä haluaako suhteen vai ei ja maailmassa on paljon mahdollisuuksia ja hyviä tyyppejä ja haluaa katsoa rauhassa mihin juttu etenee ja kun niitä hyviä tyyppejä on niin paljon.....:snotty:

:ashamed:
Eihän tuossa ole pahaa jos kaikille kertoo avoimesti mitä ajattelee ja tekee, mutta kerrotaanko kaikille olevansa vapaa vai harrastavansa seksiä useiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30584612:
Eihän tuossa ole pahaa jos kaikille kertoo avoimesti mitä ajattelee ja tekee, mutta kerrotaanko kaikille olevansa vapaa vai harrastavansa seksiä useiden kanssa.
Varmuuden vuoksi kerrotaan aina kaikille että on sinkku tositarkoituksella koska muutenhan hyvät tyypit lähtee tökkimään. Ei hyvät tyypit jää kakkosmieheksi.

Onhan se ihan paskaa. Valitettavan monella on nykyisin tämmöinen aivovamma.

Mut jos ei tiedä haluaako suhteen vai ei ja maailmassa on paljon mahdollisuuksia ja hyviä tyyppejä ja haluaa katsoa rauhassa mihin juttu etenee ja kun niitä hyviä tyyppejä on niin paljon.....:snotty:

:ashamed:
siun laisella kaunottarella ehkä niitä mahdollisuuksia on paljon. mutta niillä hyvillä tyypeillä ei ehk niin paljoa. enkä tarkoita pahalla. jokainen meistä etsii sen parhaan itselleen.

Ainahan niitä sääntöjä voidaan tehdä mutta matkan varrella voi kuvio muuttua ja tulla vaikka tunteita peliin ja siinä sitä sitten ollaan.
Mä tekisin tuossa vaiheessa, jos itelle tuisikin tunteit peliin et lopettaisin koko jutun. Mulle sovitut jutut on tärkeitä ja niistä pidetään kiinni.
Hyi, kun alkaa kuulostaa huorahtavalta nää mun puheet :ashamed:

Mut joo... parisuhteessa olen vain ja ainoastaan yhden miehen nainen, mä oon pelleilyt pelleilly ja tämän mun :heart: kanssa heti ekoina iltoina puhuttiin näitäkin asioita läpi, mitä kumpikin haluaa tulevaisuudelta ja arvostaa ja ettei kumpikaan jaksa pelleillä parisuhteessa-sinkku jutuilla, sanoo het suoraan jos tuntuu ettei kemiat kohtaa kun tavataan kerran pari.

No kohtashan ne kyl hyvinkin ja molemmat arvostaa tätä omaa rauhaa, meidän ei tarvitse nähdä joka päivä tai välttämät ees joka viikko, eletään omaa elämää mihin molemmat ollaan totuttu ja edetään pikkuhiljaa :)

siun laisella kaunottarella ehkä niitä mahdollisuuksia on paljon. mutta niillä hyvillä tyypeillä ei ehk niin paljoa. enkä tarkoita pahalla. jokainen meistä etsii sen parhaan itselleen.
No kaunotar nyt on liioittelua ja paljon :D taviksillakin on yllättävän paljon vientiä.
Olen minäkin tullut siinä sivussa petetyksi ja dumpatuksi. Ehkä sitä ei ole antanut itselleen lupaa ihastua kun en muista nuiden juttujen satuttaneen. Ja aina oli siinä se lohduttaja jos toinenkin.

Esikoistytön isä jätti arven. Se oli mun Doris jolta sain maistaa omaa lääkettäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30584657:
Kauneus tai komeus ei mun mielestä kerro ihmisestä mitään, sisäinen kauneus on se mikä sytyttää :)
No se on kyllä totta. Mukavin tyyppi maanpäällä oli yks deittini joka oli niin ruma että siinä oli jo sitä jotakin :D sen jälkeen kun se ei pyörinyt minun kanssa sillä on ollut paljon naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30584657:
Kauneus tai komeus ei mun mielestä kerro ihmisestä mitään, sisäinen kauneus on se mikä sytyttää :)
Mutta tosiasia on se että monelle se ulkonäkö on se jonka perusteella annetaan mahdollisuus tai sitten ei anneta. Sen jälkeen se mahdollinen sisäinen kauneus voi tulla esiin jos sille edes annetaan mahdollisuus.

• Tykkää
Reactions: krut
Mutta tosiasia on se että monelle se ulkonäkö on se jonka perusteella annetaan mahdollisuus tai sitten ei anneta. Sen jälkeen se mahdollinen sisäinen kauneus voi tulla esiin jos sille edes annetaan mahdollisuus.
Totta puhut. Itseä vain ärsyttää liian pinnalliset ihmiset.. miksi vaatia joltain toiselta muuta kuin he ovat, kun itsekään täydellisyyden perikuva ole. Ja itselle iskee juurikin se et osaa puhuu asioista ja nauraa, arvostaa itseään ettei anna kenenkään talloa päällensä ( paraskin puhuja olen, kun elin itse aika helvetissä entisissä suhteissa, mut nykyään must on tullu se kusipää joka ei anna armoa, eikä kattele sekuntiakaan jos yritetään muuttaa mua itseä tai vastaavaa )

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä