P
puoliso1
Vieras
Olemme naimisissa oleva pari, meillä 3 lasta. Arkisin asiat sujuu hyvin ja kivasti, tunnen onnellisuutta ja rakastunutkin olen joskus. Mieheni tuntuu ihanalta. MUTTA! viikonloput tuntuu olevan nykyään ihan kamalia. Kaikki kärsii. Mieheni tykkää ottaa kaljaa raskaan työviikon päätteeksi, humalaan asti. Tämä asia vaivaa ja tästä useasti "valitan" kun joka viikonloppuista tuo. Varsinkin nyt kun rahat olleet todella tiukilla en haluais että mies tuhlaa siihen kaljaan. Sitte rapula aamuna mies kärttyinen ja kun mainitsen että häiritsee kaljottelu mies mies kääntää asiat että minä se pahalla päällä olen ja minua syyttää kaikesta ja olen vittumainen ja piru on irti. Riitelyksi menee, mies ei itsessään näe mitään vikaa, minua syyttää ja minä pilaan viikonloput riitelyllä. Pitäisikö vaan hiljaa istua ja hyväksyä kaikki?. Mies saa kaljotella kun tahtoo ja viikonloput aina sitä. Muutenkin mies kireä mielestäni viikonloppuisin niin kauan että saa kaljaa muttei tätä myönnä. Mies ei halua erota mutta en tiedä onko kanssani vaan käytännön syistä. Vkloput vaan on yhtä riitelyä kokoajan.