Montako pullaa pystyt syömään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hotkaisija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan 20kpl.

Pystyn syömään esim. täyte- tai juustokakun yhdessä illassa, kaksi Big Mac-ateriaa pötköön tai vaikkapa kilon suklaata.
Leivoksia menee myös helposti tunnissa vaikka 12kpl, jos innostun.

Varmaan 20kpl.

Pystyn syömään esim. täyte- tai juustokakun yhdessä illassa, kaksi Big Mac-ateriaa pötköön tai vaikkapa kilon suklaata.

Tätä mä en ymmärrä miten joku pystyy tuollaiseen ja mä olen sentään reilusti ylipainoinen. Kyllä mulla tulisi oksennus jos pitäisi yrittää syödä täytekakku yhdessä illassa. Enkä todellakaan pysty syömään kahta Bic Mac-ateriaa yhteen menoon. Rakastan suklaata, mutta kilo! Hyi helvetti!

Syön toki liikaa kulutukseeni nähden, mutta en ole ikinä pystynyt kerralla ahtamaan itseeni tuollaisia määriä.

[QUOTE="Gabriela";30577948]Tätä mä en ymmärrä miten joku pystyy tuollaiseen ja mä olen sentään reilusti ylipainoinen. Kyllä mulla tulisi oksennus jos pitäisi yrittää syödä täytekakku yhdessä illassa. Enkä todellakaan pysty syömään kahta Bic Mac-ateriaa yhteen menoon. Rakastan suklaata, mutta kilo! Hyi helvetti!

Syön toki liikaa kulutukseeni nähden, mutta en ole ikinä pystynyt kerralla ahtamaan itseeni tuollaisia määriä.[/QUOTE]

Jees, jotkut vaan pystyy ja toiset ei. :D
Mä en yleensä syö sit koko päivänä mitään muuta tai korkeintaan puolikkaan rahkan aamulla, jos mässään tolleen. En siis pystyisi normaalin ruoan päälle syömään yhtään ylimääräistä, mutta joskus mässään ja jätän ruoat pois siksi päiväksi.

Varmaan 20kpl.

Ohhoh!

Luulin että olen aika syöppö kun menee sipsipussi kerralla ja siihen päälle geishalevyn kokoinen suklaa. Pipareitakin meni jouluna levyllinen kerralla. Pullia ehkä 3-4 jos tyhjällä vatsalla syö. En ole kyllä koskaan koittanut, yleensä tyydyn 1-2.

Varmaan 2 menisi, ehkä 3 korkeintaan.
Yleensä syön 1 tai 2.

Yhteistyössä